۸ نظامی صهیونیست براثر حمله موشکی در غزه در آتش سوختند

۸ نظامی صهیونیست براثر حمله موشکی در غزه در آتش سوختند
شنبه 26 خرداد 1403 - 12:17

منابع خبری از انفجار یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب باریکه غزه و کشته شدن ۸ نظامی صهیونیست خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) گزارش دادند که بر اثر اصابت موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب باریکه غزه این خودرو منهدم شد.

به گفته این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل این خودرو کشته شده و در آتش سوختند.

در ادامه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در باریکه غزه روز جمعه آمار هولناکی از وضعیت فاجعه‌بار کودکان فلسطینی در منتشر کرد. بر اساس این گزارش، از هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۱۵ هزار و ۶۹۴ کودک بر اثر حملات رژیم اشغالگر شهید، حدود ۳۴ هزار کودک زخمی و ۳هزار و ۶۰۰ کودک زیر آوار مفقود شده‌اند.

بنابر این گزارش، حدود یک هزار و ۵۰۰ کودک دست و پا یا چشم‌های خود را از دست داده یا دچار ناتوانی دائمی شده‌ و حداقل ۲۰۰ کودک توسط اشغالگران ربوده شده‌اند. ۱۷هزار کودک یتیم شده‌اند که سه درصد آنها هر دو والدین خود را از دست داده‌اند همچنین بیش از ۷۰۰ هزار کودک هم به اجبار از محل زندگی خود آواره شده‌اند.

همچنین حدود ۶۵۰ هزار کودک فلسطینی خانه خود را پس از ویران شدن توسط رژیم اشغالگر از دست داده‌اند. ۶۲۵ هزار کودک هم بر اثر تجاوز رژیم اشغالگر مجبور به ترک تحصیل شده‌اند. ۹۸ درصد کودکان غزه آب آشامیدنی سالم پیدا نمی‌کنند و به کمتر از سه لیتر آب در روز دسترسی دارند.

پربیننده ترین خبرها