لحظه به لحظه با 271 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

لحظه به لحظه با 271 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
چهارشنبه 13 تير 1403 - 08:43

دویست وهفتاد و یکمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری درحالی امروز (چهارشنبه) آغاز شده است که نیروهای این رژیم بامداد امروز در حمله پهپادی به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری چهار مبارز فلسطینی را به شهادت رساندند، درهمین حال شب گذشته تظاهراتی در سرزمین های اشغالی برگزار شد و معترضان خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرگزاری سما فلسطین بامداد امروز گزارش دادد که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در کرانه باختری فلسطین چهار مبارز فلسطینی شهید شدند.

بر اساس اعلام منابع پزشکی، بر اثر این حمله چهار مبارز فلسطینی به نام‌های صاعد عادل شافع، نمر أنور أحمد حمارشه، محمد یاسر رجا شحاده و محمد حسن غنام کنوح به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی که آمار تلفات نظامیان خود را سانسور و به صورت قطره چکانی اعلام می کند، اعتراف کرد که از آغاز جنگ علیه غزه، 674 نظامی این رژیم کشته شده اند که نیمی از کشته ها پس از حمله زمینی به غزه اتفاق افتاده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده 28 نظامی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان مقاومت کشته شده اند.

صهیونیست‌ها همچنین شمار مجروحان خود از آغاز حمله زمینی به غزه را هم بیش از 4021 نفر اعلام کردند. 598 نظامی اسرائیلی به شدت مجروح شدند و جراحت بیش از 1000 نظامی دیگر نیز متوسط اعلام شده است.

انتشار این آمارها درحالی است که با توجه به سانسور اخبار جنگ از سوی مقامات صهیونیست و اعمال سیاست قطره چکانی، رسانه های عبری شمار تلفات ارتش این رژیم را سه برابر آمار رسمی عنوان کرده اند.

از سوی دیگر به دنبال تداوم جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی به رغم دست نیافتن به هیچ یک از هداف اعلام شده از جمله آزادی اسرا و نابودی حماس، شهرک‌نشینان صهیونیست شب گذشته (سه شنبه) مقابل منزل رئیس اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده و خواستار اعلام اعتصاب سراسری تا سرنگونی کابینه نتانیاهو، برگزاری انتخابات زودهنگام و انعقاد قرارداد مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

گزارش لحظه به لحظه العالم از 271 مین روز حملات به غزه و کرانه باختری:

22:33 | وزیر صهیونیست خواستار اشغال صحرای سینا شد

وزیر میراث راست‌افراطی رژیم صهیونیستی خواستار اشغال مجدد صحرای سینای مصر شد. (جزییات بیشتر)

21:21 | پژوهشگر صهیونیست: اسرائیل بقای خود را در شعله‌های جنگ در جهان می‌داند

میزان صادرات تسلیحات رژیم صهیونیستی به کشورهای ناقض حقوق بشر افزایش یافته است و یکی از دلایل اصلی آن این است که رژیم صهیونیستی بقای خود را در ادامه جنگ و درگیری در جهان می‌داند. (جزییات بیشتر)

20:33 | مقام سابق صهیونیست پیشنهاد ترور رهبران حماس در خارج را داد

مشاور امنیتی سابق رژیم صهیونیستی ادعا کرد وقت آن رسیده است که مسئولان ارشد جنبش مقاومت حماس، در خارج از فلسطین از بین بروند. (جزییات بیشتر)

19:55 | تنش در مرز فلسطین اشغالی با لبنان

مراسم تشییع شهید "محمد نعمه ناصر " ملقب به (حاج ابو نعمه) از فرماندهان ارشد حزب‌الله، که ساعاتی پیش به شهادت رسید، در جنوب لبنان برگزار شد. (جزییات بیشتر)

19:48 | کشته و مجروح شدن چند نظامی صهیونیست در عملیات القسام

گردان‌های شهید عزالدین القسام- بازوی نظامی جبش حماس-، امروز اعلام کرد که طی حمله به پایگاه فرماندهی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الشجاعیه در شرق غزه، تعدادی نظامی صهیونیست را کشته و مجروح کرده‌اند. (جزییات بیشتر)

فیلم

17:12 | اولین لحظات پس از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک آپارتمان مسکونی در اردوگاه النصیرات در باریکه غزه

فیلم

16:32 | اقدام به خودکشی شماری از اسرای صهیونیست

سخنگوی سرایا القدس اعلام کرد که شماری از اسرای دشمن اسرائیلی در نتیجه ناامیدی شدید از اهمال دولت اشغالگر در قبال مسئله آنها، اقدام به خودکشی کرده‌اند.

از زمان جنایت وحشیانه النصیرات و در سایه تداوم سیاست شکنجه اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی، رفتار با اسرای اسرائیلی نیز تغییر کرده است و «اسرای دشمن از برخی امتیازات، محروم شده‌اند».

16:12 | لحظه حمله استشهادی با چاقو که در منطقه کرمئیل در شمال فلسطین اشغالی انجام شد

رسانه‌های صهیونیستی استشهادی بودن این عملیات را تایید و اعلام کردند که مجری این عملیات جوانی به نام «جواد ربیع» از ساکنان روستای نحف در الجلیل بود که به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی مادر این جوان را در مکانی نزدیک به محل عملیات استشهادی بازداشت کرد و به مکان نامعلومی انتقال داد.

فیلم

15:03 |شماره شهدای غزه به ۳۷۹۵۳ نفر رسید

با شهادت ۲۸ فلسطینی دیگر در غزه، شماره شهدا به ۳۷۹۵۳ نفر رسید. (جزییات بیشتر)

14:57 |آخرین آمار بازداشت شهروندان فلسطینی به ویژه کودکان در کرانه باختری فلسطین

1

نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز (چهارشنبه) دست کم 20 شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند و این ترتیب شمار اسرای فلسطینی این منطقه از زمان عملیات طوفان الاقصی تا کنون به 9510 نفر رسید.(جزییات بیشتر)

13:35 |عملیات مقاومتی علیه نظامیان صهیونیست در سرزمین های اشغالی

1

سه نظامی صهیونیست در شهرک "کرمیئیل" در شمال فلسطین اشغالی در عملیات مقاومتی و حمله با سلاح سرد، مجروح شدند.(جزییات بیشتر)

12:53 |انهدام 4 تانک یک نفربر و یک بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی در غزه

نیروهای مقاومت فلسطین با انجام عملیات جدید علیه ارتش رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، 4 تانک مرکاوا، یک نفربر و یک بولدوزر این رژیم را منهدم کردند.(جزییات بیشتر)

11:35 |تشدید فاجعۀ انسانی در نوار غزه با تخلیه یک بیمارستان دیگر در خان‌یونس

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ادامۀ جنایاتش، بیمارستان اروپایی در شرق خان‌یونس را مجبور به تخلیه و خارج شدن از دور خدمت‌رسانی کرده است.

11:24 |غزه این روزها در سایه نبرد و ضربات گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس، شاهد ظهور گروهی جدید با سازمان رزمی متفاوت از بطن گردان های قسام است.

1

«زُمَر»، گردان های پارتیزانی سه تا پنج نفره مبتنی بر الگوی کمین علیه نظامیان و خودروهای زرهی ارتش اسرائیل در رفح است

11:03 |تعداد شهدای جنایات صهیونیست ها در دیر البلح به 13 نفر افزایش یافت.

روز گذشته جنگنده‌های صهیونیستی یک آپارتمان در دیرالبلج در مرکز باریکه غزه را بمباران کردند که اعلام شد بر اثر آن 12 نفر شهید و شماری دیگر مجروح شدند.

11:18 |السنوار؛ "گره کور" صهیونیست‌ها بعد از ۸ ماه جنگ

رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ نسل‌کشی علیه غزه، دستیابی به رهبران جنبش مقاومت حماس به‌ویژه رهبر آن در این باریکه را در راس اهداف خود قرار داده، ولی ارتش اشغالگر تاکنون هیچ اثری از او به دست نیاورده است جز ویدیویی کوتاه از او و خانواده‌اش در تونل.(جزییات بیشتر)

10:28 |دست رد عشایر فلسطینی به طرح تل‌آویو برای غزه پس از جنگ

عشایر غزه در راستای تداوم مواضع خود در حمایت از مقاومت فلسطین، طرح رژیم صهیونیستی برای اداره این منطقه پس از جنگ را خنثی کردند.(جزییات بیشتر)


10:14 |گردان‌های مجاهدین تصاویری از هدف قرار دادن مقر لشکر غزه رژیم صهیونیستی را در ریعیم منتشر کرد

1

شهرک ریعیم در نزدیکی باریکه غزه قرار دارد

10:14 |تأکید عربستان بر به رسمیت شناختن کشور فلسطین و توقف صهیونیستها

هیئت دولت عربستان از تلاش های گسترده این کشور برای "توقف حملات رژیم اسرائیل به ملت فلسطین" و به رسمیت شناخته شدن هر بیشتر کشور فلسطین در سطح بین الملل خبر داد.(جزییات بیشتر)

09:57 |ارتش اشغالگرصهیونیست اعلام کرد که 24 سرباز این رژیم ظرف 24 ساعت گذشته در درگیری ها مجروح شده اند که 23 نفر از آنها در نبردهای غزه مجروح شده اند

09:07 |شلیک به اسرا؛ بازی جدید رژیم صهیونیستی برای دور زدن دادگاه کیفری لاهه

دادستان کل رژیم صهیونیستی در تلاش برای جلب رضایت دادگاه کیفری بین‌المللی در حالی اعلام کرده که به دنبال تحقیقات درباره وزیر امنیت داخلی این رژیم به "ظن" تحریک علیه فلسطینیان در باریکه غزه است که تلویزیون رسمی این رژیم خبر داده قرار نیست این تحقیقات به نتیجه برسد.(جزییات بیشتر)

07:43 |تلاش پارلمان رژیم صهیونیستی برای تروریستی اعلام کردن آنروا


منابع خبری گزارش دادند که پارلمان رژیم صهیونیستی در تلاش است با تصویب قانونی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را تروریستی اعلام کند.(جزییات بیشتر)

07:42 |تظاهرات حمایت از فلسطین در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در اردن، و محکومیت نسل کشی مداوم صهیونیست ها در باریکه غزه

1

07:16 | ویدیوی جدید از لحظه انفجار مین و انهدام نفربر زرهی نظامیان صهیونیست از نوع "پانتر" در ارودگاه نور شمس در طولکرم کرانه باختری فلسطین هنگام درگیری‌های اخیر با مقاومت فلسطین
انفجار

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها