گزارش العالم از بازار طلافروشی قیساریه غزه

شنبه 10 شهريور 1403 - 22:55

وضعیت بازار تاریخی قیساریه ، معروف به بازار طلای شهر غزه، گواهی جدید بر جنایت ارتش رژیم اشغالگر است، این بازار در نتیجه حملات تجاوزکارانه مستمر متحمل خسارات فراوانی شده است.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم با حضور در بازار قیساریه غزه گزارش داد: این بازار یکی از مهم ترین و قدیمی ترین بازارهای باریکه غزه است که در معرض بمباران و تخریب قرار گرفته است. بازار قیساریه معروف به بازار طلا شاهدی جدید بر جنایتگری رژیم صهیونیستی و کینه توزی آن علیه اماکن تاریخی و اقتصادی فلسطین، به ویژه در باریکه غزه است.

این گزارش می افزاید: تا پیش از این درهای این بازار همیشه باز و همواره مملو از فروشنده و خریدار بوده است، اما از آنجایی که مکانی تاریخی است از سوی نیروهای اشغالگر بمباران و ویران شده است، تجارت طلا نیز متحمل خسارات مختلف و سنگین، رکود شدید و بسته شدن مغازه ها شده است.

یکی از تاجران طلا به خبرنگار شبکه العالم گفت: تجارت طلا به دلیل شرایط جنگ و حملات مستمر رژیم صهیونیستی ، دچار رکود است. تاجران در معرض خسارات مختلف هستند برخی از تاجران به جنوب آواره شده اند، برخی از آنها در خارج از کشور و برخی نیز به شهادت رسیده اند و مغازه های آنها بسته شده است. این خسارات غیر از ویرانی است که بر اثر بمباران مغازه ها رخ داده است.

پربیننده ترین خبرها