گزارش العالم از وسیعترین حمله جدید رژیم صهیونیستی به بیمارستان شهدای الاقصی + فیلم

پنج‌شنبه 15 شهريور 1403 - 14:16

به گزارش العالم بیمارستان شهدای الاقصی برای چهارمین بار هدف بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته که از آغاز کشتار در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون، این بزرگترین و گسترده ترین حملات این رژیم اشغالگر به این بیمارستان بشمار می آید.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار این شبکه با اشاره به وضعیت غم انگیز آوارگان و خیمه های مورد هدف قرار گرفته ی آنان در داخل بیمارستان شهدای الاقصی، گفت "ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی برای چهارمین بار پیاپی خیمه های آوارگان فلسطینی را در داخل بیمارستان شهدای الاقصی بمباران کرد که طی آن نسبت به حملات قبل تر تعداد بسیار بیشتری از خیمه های آنان مورد هدف قرار گرفته است.

وی در گزارش خود تاکید کرد "حمله اسرائیل حداقل 10 چادر را در منطقه ای که برای آوارگان به عنوان "منطقه ی امن" طبقه بندی شده بود، منهدم و تعدادی از آوارگان را شهید و تعداد دیگر را زخمی کرده است .

یکی از آوارگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این بمباران، آنها را در حالی که خواب بوده اند غافلگیر کرده، اینگونه توضیح می دهد که چگونه آن لحظه سعی کرده تا فرزندانش را که در اثر امواج انفجار چندین متر دورتر از چادر پرتاب شده بودند، دور هم جمع کند.

در همین گزارش یکی از زنان آواره نیز که چادر خود را در این بمباران از دست داده، خاطرنشان می کند که از منطقه شیخ رضوان پس از بمباران خانه اش آواره شده است و برای اسکان از این مدرسه به آن مدرسه رفته تا در آخر به این بیمارستان رسیده و در آن ساکن شده و امروز هم چادرش در این مکان بمباران شده و دیگر جای امنی برایش باقی نمانده است.

خبرنگار العالم در پایان گزارش خود می گوید "با تخریب این چادرها، اشغالگران اسرائیلی خانه های حدود 20 خانواده فلسطینی آواره از مناطق مختلف نوار غزه را ویران کرده اند.

پربیننده ترین خبرها