افزایش شمار شهدای سلسله حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه به 43 نفر

افزایش شمار شهدای سلسله حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه به 43 نفر
دوشنبه 19 شهريور 1403 - 08:09

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از مدیر بیمارستان ملی در مصیاف گزارش داد که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به مرکز سوریه به 43 نفر رسیده است.

العالم ـ سوریه

بنابر این گزارش،‌ دکتر فیصل حیدر، مدیر بیمارستان ملی در مصیاف به خبرنگار سانا گفت: تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به چندین موضع در اطراف مصیاف به 14 شهید و 43 زخمی رسیده است که حال 6 نفر وخیم است .

پیش از این منابع خبری بامداد امروز (دوشنبه) گزارش داده بودند که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به مرکز سوریه به پنج شهید و ۱۹ زخمی رسیده است.

پیش تر منابع خبری اعلام کرده بودند که چهار غیرنظامی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه شهید و ۱۸ نفر نیز زخمی شدند که وضعیت برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

در همین رابطه یک مقام نظامی سوریه به خبرگزاری سانا، گفته بود، حوالی ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه یکشنبه شب دشمن اسرائیلی حمله‌ای از سمت شمال غرب لبنان انجام و مواضع نظامی را در منطقه مرکزی سوریه هدف قرار داد که سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه با اهداف متخاصم مقابله کرد و در نتیجه بر اثر این حمله سه نفر شهید و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر شبکه المیادین گزارش داد که بمباران رژیم صهیونیستی مرکز تحقیقات علمی و تاسیسات آزمایشگاهی دفاعی را در حومه شهر مصیاف هدف قرار داده است.

یاد آور می شود رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

پربیننده ترین خبرها