حمله دوباره رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت/ حمله موشکی به حیفا

حمله دوباره رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت/ حمله موشکی به حیفا
شنبه 14 مهر 1403 - 15:41

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر و برای چندمین بار طی امروز (شنبه) ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردند.

العالم ـ لبنان

بنابر این گزارش، منابع خبری اعلام کردند که رژیم اشغالگر صهیونیستی در دقایق اخیر سه مرتبه ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده است.

در همین حال خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان امروز (شنبه) گزارش داد: رژیم صهیونیستی حملات خود به فراتر از محدوده ضاحیه جنوبی بیروت را آغاز کرده است.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق متعددی در شمال لبنان، حملات تجاوزکارانه خود به مرزهای این کشور را به فراتر از محدوده ضاحیه جنوبی بیروت گسترش داد.

رژیم صهیونیستی امروز در بمباران اردوگاه البداوی در شمال لبنان، طبقات فوقانی آپارتمانی مسکونی را هدف قرار داد که درپی آن یکی از فرماندهان گردان های عزالدین القسام به همراه همسر و فرزندانش به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی درحالی‌که ادعا می کند به انجام عملیات های خود در ضاحیه جنوبی بیروت اکتفا کرده، چند روز پیش منطقه الکولا در بیروت را نیز هدف قرار داد و دو فرمانده در جبهه ملی برای آزادی فلسطین را به شهادت رساند. امروز (شنبه) نیز اردوگاه البداوی در شمال لبنان و منطقه الشویفات در مرزهای ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده و علاوه بر آن، یکی از مراکز امدادرسانی در منطقه الباشوره بیروت را نیز بمباران کرد.

حمله موشکی به شهر اشغالی حیفا

در همین حال شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک دو موشک به سمت منطقه حیفا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری عبری زبان والا تاکید کرد که در پی حمله موشکی به حیفا صدای انفجارهایی در این منطقه شنیده شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی رهگیری یک موشک در منطقه حیفا شده است.

پربیننده ترین خبرها