اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های اسلامی حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران را محکوم کرد

اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های اسلامی حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران را محکوم کرد
جمعه 4 آبان 1403 - 14:53

اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های اسلامی اعلام کرد که حملات ارتش رژيم صهيونيستي را به اصحاب رسانه و خبرنگاران به جرم پوشش دادن اخبار تجاوزات این رژیم به لبنان، محكوم مي‌كند.

العالم - لبنان

اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های اسلامی اعلام کرد که حملات ارتش رژيم صهيونيستی را به اصحاب رسانه و خبرنگاران به جرم پوشش دادن اخبار تجاوزات این رژیم به لبنان، محكوم مي‌كنيم.

اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های اسلامی رسما اعلام کرد که رژیم اشغالگر را مسئول کامل جنایات جنگی، حملات مکرر آن به آزادی مطبوعات و رسانه‌ها در لبنان، غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین و تجاوزات مداوم علیه متخصصان رسانه می‌داند.

این اتحادیه از همه اصحاب رسانه و نهادهای رسانه ای درخواست کرد که به موضوع شهادت همکاران در شبکه‌های المنار و المیادین و نیز تداوم هدف قرار دادن خبرنگاران و عوامل رسانه‌ای توجه جدی داشته باشند.

اتحادیه همچنین از نهادهای رسانه‌ای بین‌المللی، سازمان‌های حقوق بشر و اقدامات بشردوستانه، جامعه بین‌المللی و طرف‌های ذی‌نفع در جهان ‌خواست با عمل کردن به وظایف خود و اعمال فشار حداکثری به رژیم صهیونیستی برای محافظت از متخصصان رسانه و نهادهای رسانه‌ای، این رژیم را در جایگاه پاسخگویی قرار دهند.

در حمله اشغالگران ـ صبح امروز (جمعه) ـ به شهر «حاصبیا» در استان «نبطیه» واقع در جنوب لبنان 3 خبرنگار شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها