سردار قدیر نظامی : دشمنان یکی پس از دیگری در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند

سردار قدیر نظامی : دشمنان یکی پس از دیگری در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند
يکشنبه 6 آبان 1403 - 01:26

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان یکی پس از دیگری در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند، گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت، دفاع و ولایت‌پذیری در جامعه حاکم است دشمن نخواهد توانست این انقلاب را شکست دهد.

العالم - ایران

سردار قدیر نظامی شامگاه شنبه در شانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد همدان، با نثار درود به روح بلند تمام شهدای وطن و جبهه مقاومت، اظهار کرد: امروز میزبان شهدایی هستیم که گمنام ماندند و نخواستند نامی از آن‌ها باقی بماند، شهدایی که باید رهرو راه آن‌ها باشیم.

وی یادی از شهدایی والامقامی کرد که شب گذشته در حرکت بزدلانه رژیم صهیونیستی در تجاوز به کشور به شهادت رسیدند و در ادامه گفت: قدر شهدا برای ما روشن است، چرا که در راه دفاع از اسلام جنگیدند و جان خود را فدا کردند و از همه هستی خود گذشتند تا اسلام به حیات خود ادامه دهد.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از نظر من شهادت یک حادثه نیست بلکه انتخابی آگاهانه و هوشمندانه است، افزود: شهدا برای رسیدن به وصال با تصمیمی هوشمندانه و آگاهانه وارد عرصه می شوند و شهادت را انتخاب می‌کنند.

وی ارتباط خاص و خالصانه با خداوند را عامل دستیابی به جایگاه والای شهادت دانست و تأکید کرد: هیچ شهیدی بدون اراده به شهادت نرسیده است و همه بر اساس یک تصمیم و اراده و یک حرکت آگاهانه به این مقام دست یافته‌اند.

نظامی با بیان اینکه ۷۰ سال پیش زمانی که رژیم صهیونیستی در یک طرح خائنانه توسط غرب به ویژه انگلیس جنایتکار تأسیس و تشکیل شد تا یک امپراطوری بزرگ در آسیای غربی و خاورمیانه شکل گیرد و از همان ابتدا استراتژی نیل تا فرات را مطرح کردند، ادامه داد: مستکبران بنا داشتند از شمال آفریقا تا خلیج فارس یک امپراطوری صهیونیستی را ایجاد کنند تا با تسلط بر تمام منابع ثروت در این منطقه، مناطق نفتی و استراتژی، خسارت و لطمه اساسی به تمدن اسلامی و تاریخ و تمدن کشورهای این منطقه وارد کرده و محلی برای تامین اهداف و منافع تمدن غرب باشد که به دنبال این اهداف یک رژیم کوچک مسلح به انرژی هسته‌ای شد.

رئیس کمیسیون سیاسی امنیتی دفاعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه یهودیان مطابق با کتب دینی تحریف شده معتقد هستند که باید مردم غیر یهود برده آنها بوده یا کشته شوند، گفت: رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از سوریه و اردن را در کنترل خود دارد و استراتژی دوم آنها این بود که هیچ کشوری در منطقه نباید از این رژیم منحوس قدرتمندتر باشد و برای رسیدن به این هدف تمام دانشمندان هسته‌ای منطقه را یکی پس از دیگری ترور کردند.

وی با بیان اینکه آخرین طرح آنها صلح بود که در آن صورت نهضت فلسطین برای همیشه ذبح شده بود، افزود: یکی از اهداف آنها ایجاد یک کریدور از کشور هند تا رژیم صهیونیستی و اروپا بود به طوری که اقتصاد تمام کشورها را به یکدیگر متصل کنند تا یک قدرت بزرگ اقتصادی با مدیریت رژیم صهیونیستی ایجاد شود. بنابراین عملیات طوفان الاقصی این طرح را بهم زده و آن را نقش برآب کرد.

نظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از اتفاقات بزرگی بود که مانع از پیشرفت استراتژی‌ها و طرح‌های غرب شد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با تشکیل محور مقاومت خط دفاعی قدرتمندی را در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرده که همین نیز باعث عصبانیت این رژیم منحوس شده است.

وی با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم کودک‌کش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران، گفت: داعش اساسا توسط غرب و در راستای منافع رژیم صهیونیستی ایجاد شده بود و هدف نهایی آن مهار کشورهای محورهای مقاومت و ضربه اساسی به جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بود.

وی ادامه داد: شهیدانی چون شهید سلیمانی، شهید همدانی، سید حسن نصرالله و یحیی السنوار متوجه این طرح‌ها و توطئه‌ها شدند و با هدایت مقام معظم رهبری آنها را خنثی کردند.
وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل طی ۷۰ سال نتوانستند طرح‌های استعماری و استثماری خود را در منطقه به نتیجه برسانند و یا ناقص پیش بردند، گفت: عامل این اتفاق نیز محور مقاومت به رهبری ایران است که آنها نیز به خوبی به آن واقف هستند.
وی با تاکید بر اینکه عصبانیت تمدن غرب و آمریکا نیز از شکست‌های مکرر در قبال ایران است، افزود: سوال اینجاست اگر ما با اسرائیل وارد مبارزه نمی‌شدیم و یا عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق رقم نمی‌خورد آیا رژیم صهیونیستی دست‌بردار بود؟ پاسخ این است به طور قطع خیر.

وی گفت: ماهیت رژیم صهیونیستی بر توسعه اشغالگری، تجاوز و نابودی تمدن اسلامی بنا نهاده شده است.

وی با اشاره به شکست امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل و فرار صدها هزار نفر از شهرک نشینان یهود که به ظلم و زور در این مناطق سکونت داده شده بود، گفت: ضربه سهمگین اقتصادی به بدنه رژیم صهیونیستی از دیگر دستاوردهای طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق بود به طوری که بنا به گفته اقتصاددانان خروج از این وضعیت ۱۰ سال زمان می‌برد.

رئیس کمیسیون سیاسی امنیتی دفاعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت و بازیگر تعیین کننده در منطقه است، گفت: بحران در خاورمیانه سریع به یک بحران بین‌المللی تبدیل می‌شود و ایران ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که تاکنون استفاده نکرده است اما شرایط کنونی حساس بوده و بیش از ۴۵ سال گذشته تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی نیازمند انسجام، هوشمندی وحدت کلمه هستیم.

نظامی اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است که ترکیب ادبیات قدرت، تدبیر، هوشمندی و اراده به پیروزی منتهی خواهد شد و بنا نیست در مسائل پیچیده که نیاز به درایت و دقت دارد به صورت احساسی عمل شود.

وی با بیان اینکه مردم و جوانان باید توجه کنند ما ضمن اینکه ظرفیت‌های زیادی برای آسیب زدن به دشمن داریم اما باید تمام اقدامات به پشتوانه وحدت و انسجام ملی صورت گیرد تا با پیروی از رهبری از این پیچ تاریخی عبور کنیم، تأکید کرد: دشمنان یکی پس از دیگری در برابر انقلاب اسلامی شکست خوردند و انقلاب توانست با عبور از این موانع و مشکلات به عنوان یک بازیگر قدرتمند در جهان امروز حاضر شود و تا زمانی که فرهنگ شهادت، دفاع و ولایت پذیری در جامعه حاکم است دشمن نخواهد توانست این انقلاب را شکست دهد.

پربیننده ترین خبرها