رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس محبان اهل بیت:

هر جا به حضور ما در مقابله با استکبار نیاز باشد کمک خواهیم کرد

هر جا به حضور ما در مقابله با استکبار نیاز باشد کمک خواهیم کرد
پنج‌شنبه 2 آذر 1396 - 11:23

شرکت‌کنندگان در اجلاس «محبان اهل‌بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها»، صبح امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

العالم - ایران / سیاسی

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار مهمانان شرکت‌کننده در اجلاس «محبان اهل‌بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها»، اتحاد و همدلی امت اسلامی در شرایط کنونی را از اوجب واجبات دانستند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه جبهه استکبار و صهیونیسم برای ایجاد جنگ و نزاع میان مسلمانان ایستاده و خواهد ایستاد و به اذن پروردگار در این مبارزه پیروز خواهد شد همانگونه که شجره خبثه داعش در عراق و سوریه قطع شد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: اگرچه داعش در عراق و سوریه به نقطه پایان خود رسید اما نباید از کید و مکر دشمنان غافل بود زیرا امریکا و صهیونیسم و دنباله‌های آنها، از دشمنی با اسلام دست نخواهند کشید و ممکن است توطئه ای همچون داعش و امثال آن را در منطقه ای دیگر طراحی و اجرا کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه نمی توان دشمن را نادیده گرفت و باید بیدار و هوشیار بود، افزودند: یکی از اقتضائات این بیداری، محبت و برادری میان امت اسلامی است و لازمه این محبت نیز مقابله با عواملی است که صراحتاً با دنیای اسلام دشمنی و یا به دشمنان اسلام کمک می کنند.
ایشان، حب اهل بیت علیهم السلام را یکی از زمینه های مناسب برای ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان دانستند و گفتند: مهمترین وظیفه محبان اهل بیت علیهم السلام در کشورهای مختلف، آگاهی بخشی به مسلمانان درخصوص حقایق دنیای اسلام و ایجاد روحیه بیداری و هوشیاری در قبال توطئه ایجاد اختلاف در درون امت اسلامی است.
رهبر انقلاب اسلامی، مسلمانان در کشورهای مختلف را یک واقعیت تحمیل‌شده بر جبهه استکبار و کفر برشمردند و خاطرنشان کردند: دنیای اسلام امروز می تواند مقابل کفر و استکبار بایستد و نظام اسلامی در ایران که به دنبال تحقق کامل شریعت اسلامی است، وسیله پیروزی بر دشمنان اسلام خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به حدود ۴۰ سال توطئه و فشار و تحریم از جانب امریکا و صهیونیسم بر ضد نظام اسلامی، گفتند: با وجود همه این فشارها، جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند، پیشرفت‌های شگرفی داشته و با کمال قدرت و قوت در مقابل جبهه استکبار ایستاده است و با صراحت اعلام می کنیم جمهوری اسلامی ایران در هر جایی که برای مقابله با کفر و استکبار، نیاز به حضور باشد، کمک خواهد کرد و در بیان این موضوع ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کنیم.
رهبر انقلاب اسلامی، موضوع فلسطین را مسئله اول دنیای اسلام خواندند و افزودند: کلید غلبه بر دشمنان اسلام، مسئله فلسطین است زیرا جبهه کفر و استکبار و صیهونیسم با غصب کشور اسلامی فلسطین، آن را به پایگاهی برای ایجاد اخلال در امنیت کشورهای منطقه تبدیل کرده‌اند و باید با غده سرطانی اسرائیل مقابله کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای، هدف اصلی دشمنان از اختلاف افکنی و نزاع میان مسلمانان را، ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی برشمردند و گفتند: امیدواریم روزی فرا برسد که مردم فلسطین مالک سرزمین خود شوند و آن روز، روز جشن وعید دنیای اسلام خواهد بود.
ایشان تأکید کردند: روزی که فلسطین به مردم فلسطین برگردد، ضربه واقعی به کمر استکبار وارد خواهد شد و ما برای آن روز، تلاش خواهیم کرد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آقای ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، شعار اجلاس «محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها» را «حُبِ اهل بیت(ع)، نویدبخش وحدت و احیای تمدن اسلامی» خواند و گفت: دشمنان اسلام در سال‌های اخیر به‌دنبال خنثی کردن آثار و نتایج بیداری اسلامی با دو راهبرد «ایجاد تفرقه مذهبی» و «اسلام‌هراسی» بودند.
در پایان این مراسم جمعی از شرکت کنندگان در اجلاس از نزدیک با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

پربیننده ترین خبرها