خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛

هلاکت ده ها متجاوز سعودی و انهدام 20 نفربر در ساحل غربی

هلاکت ده ها متجاوز سعودی و انهدام 20 نفربر در ساحل غربی
سه شنبه 29 خرداد 1397 - 19:45

خبرنگار شبکه العالم در الحدیده یمن، از کشته و زخمی شدن ده ها تن از نیروهای متجاوز سعودی در ساحل غربی یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار العالم در یمن، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، 20 خودروی نظامی و نفربر را به همراه سرنشینان وتجهیزات نیروهای متجاوز منهدم کردند.

«زياد الحسنی» در تازه ترین گزارش خود از تحولات الحدیده گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، با اجرای عملیات در الدریهمی در خط ساحلی، شمار زیادی از مزدوران سعودی کشته و یا زخمی شدند و 20 خودروی متعلق به نیروهای متجاوز منهدم شد و ده خودروی دیگر به غنیمت گرفته شد.

خبرنگار شبکه العالم همچنین گزارش داد که نیروهای متجاوز نتوانستند هیچ عملیاتی را برای منتقل کردن مجروحان و اجساد نیروهای خود در الدریهمی انجام دهند و گردان های دشمن که از خط ساحلی عقب نشینی کردند، با حملاتی هدف قرار گرفت که 7 خودرو منهدم و سرنشیان آن کشته یا زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، حمله جنگنده های متجاوز به مزدورانش، با این هدف صورت گرفت که آن ها را به ادامه رویارویی و تعیین دو گزینه یا پیشروی و یا عقب نشینی و کشته شدن مجبور کنند.

به موجب این گزارش، نیروهای متجاوز، زخمی ها و کشته شدگان مزدوران خارجی را فقط با بالگرد منتقل کردند.

گزارش خبرنگار العالم به نقل از منابع نظامی حاکی از آن است که ارتش و کمیته های مردمی، به گردان های مزدوران در جنوب ساحل حمله کردند و ده ها تن از آنان را مجروح و تجهیزات مختلف آن ها را منهدم کردند.

بر اساس گزارش یاد شده، حملات روانی دشمن متجاوز به از بین رفتن کامل زیر ساخت فرودگاه الحدیده و باند وسالن های آن منجر شد.

و عملیات دشمن به سمت فرودگاه، تلاشی برای جبران شکست آن در اشغال الحدیده و سلطه بر ساحل غربی یمن است.

پربیننده ترین خبرها