حمایت حزب همبستگی سوریه از طرح بشار اسد

حمایت حزب همبستگی سوریه از طرح بشار اسد
دوشنبه 18 دی 1391 - 23:24

دبیر کل حزب " همبستگی " سوریه گفت : طرح بشار اسد رئیس جمهوری سوریه زمینه ساز مرحله جدیدی برای همکاری نظام و گروه های سیاسی است.

سلیم الخراط روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم تصریح کرد: طرح بشار اسد شامل مفاد طرح کوفی عنان فرستاده سابق سازمان ملل متحد به سوریه، بیانیه ژنو و بیانیه پایانی نشست تهران است.
الخراط افزود: طرح اسد ضامن حاکمیت و استقلال سوریه است و علت واکنش منفی کشورهای مختلف به این طرح آن است که این کشورها دشمن سوریه و درپی تخریب این کشور هستند.
دبیر کل حزب همبستگی سوریه با درخواست از همه گروه های سیاسی برای پذیرش طرح اسد گفت : طرح بشار اسد شامل همه طرح های قبلی است و گروهی که با این طرح مخالفت کند ، خیرخواه کشور و ملت نیست .
الخراط افزود : طرح بشار اسد فراگیر است و هیچ گروه سیاسی را در داخل و خارج سوریه نادیده نگرفته است. گروه های سیاسی باید با همکاری یکدیگر راه حلی برای بحران کشور بیابند.
وی گفت: کشورهائی که با طرح بشار اسد مخالفت می کنند، در واقع دشمنی صریح خود با سوریه را اعلام و نیت شوم خود را ثابت می کنند.  
دبیر کل حزب همبستگی سوریه به حمایت طرف های خارجی از افراد مسلح  فعال در سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد مسلح خود را مجاهد و مبارز می نامند، در حالی که به تخریب و نابودی سوریه می اندیشند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها