حزب الله هراسی در دستور کار رژیم اسرائیل

حزب الله هراسی در دستور کار رژیم اسرائیل
پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 - 15:16

العالم - معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد که رژیم اسرائیل حزب الله هراسی را در سراسر جهان در دستور کار خود قرارداده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ، شیخ نعیم قاسم همچنین اتهام دست داشتن این حزب در انفجار اتوبوس حامل اسرائیلی ها در بلغارستان را رد.
سیاستمداران لبنانی نیز این اتهام ضد حزب الله لبنان را به مثابه بخشی از هجمه بین المللی رژیم صهیونیستی بر ضد مقاومت ارزیابی کردند که رژیم صهیونیستی آن را پس از شکست از مقاومت در دستور کار خود قرار داده است.
در واقع لبنانی ها از اقدام بلغارستان در نسبت دادن انفجار بورگاس به حزب الله شکی نداشتند؛ زیرا از همان ابتدا رسانه های بین المللی حزب الله را به عنوان متهم مطرح کردند و به جریان سازی در این مجال پرداختند.
این در حالی است که برخی دیگر این اتهام را کاملا بی اساس می دانند و آن را ساخته و پرداخته اسرائیل به منظور قرار دادن مقاومت در چارچوب گروه های تروریستی ارزیابی می کنند.
" عبدالرحیم مراد " رئیس حزب الاتحاد لبنان در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: دشمن صهیونیست سعی می کند حزب الله و رهبران این حزب را تحت محاصره قرار دهد تا بتواند جلوی ایفای نقش آنان را در سطح عربی و داخلی بگیرد.
این اتهام در عین حال که حجم فشارهای آمریکایی - اسرائیلی بر حزب الله را نمایان می کند، میزان بی توجهی حزب الله به این فشارها را نیز نشان می دهد در واقع حزب الله توجهی به هجمه گمراه سازی افکار عمومی در خصوص مقاومت ندارد.
حزب الله خود را در برابر اتهام جدیدی مشابه اتهامات سابق می بیند؛ اما با توجه به این که این اتهامات عاری از صحت است ، به خوبی می داند که رژیم صهیونیستی با چنین تهدیدهایی به دنبال محدود کردن حزب الله و مقاومت فلسطین بر ضد دشمن صهیونیست است.
07-8:55
26
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها