قاتلان انقلابیون در بحرین تبرئه می شوند

قاتلان انقلابیون در بحرین تبرئه می شوند
سه شنبه 8 اسفند 1391 - 21:48

العالم - عضو مرکز حقوق بشر بحرین تحویل ندادن پیکر شهید "محمود الجزیری" و تبرئه قاتلان انقلابیون را بیانگر وضعیت اسف بار حقوق بشر در این کشور دانست .

"یوسف المحافظه" عصر سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: دستگاه قضائی بحرین اخیراً عاملان شهادت "عیسی عبدالحسن" و "علی المؤمن" و چند ساعت پیش نیز کسی که "فاضل المتروک" را به شهادت رسانده بود، تبرئه کرد که این اقدامات نیز نشانگر وضعیت اسف بار حقوق بشر در بحرین است.
المحافظه تاکید کرد: دستگاه قضایی رژیم آل خلیفه از همان روز اول انقلاب تاکنون حامی قاتلین، شکنجه گران و ناقضان حقوق مردم بحرین بوده و همه متخلفان و ناقضان حقوق بشر را تبرئه کرده است.
عضو مرکز حقوق بشر بحرین با اشاره به فعالیت این مرکز، گفت: این مرکز با سازمان های حقوقی از جمله دفتر سازمان دیده بان حقوق بشر در بحرین در ارتباط است و با این سازمان درصدد رایزنی با رژیم آل خلیفه برای تحویل گرفتن پیکر شهید الجزیری است.
وی ادامه داد: شبکه عربی حقوق بشر که مقرش در قاهره است نیز با صدور بیانیه ای از رژیم آل خلیفه خواست که پیکر شهید الجزیری را به خانواده اش تحویل دهد و این نخستین بیانیه شبکه عربی حقوق بشر درخصوص وضعیت حقوق بشر بحرین است.
المحافظه درباره محل دفن شهید الجزیری نیز اظهار داشت: وزارت کشور رژیم بحرین عامل شهادت الجزیری است و نمی تواند محل دفن این شهید را تعیین کند، بلکه این حق خانواده الجزیری است.
 این فعال بحرینی افزود: به گفته همه فعالان حقوقی کشورهای عربی، مراکز حقوقی که رژیم آل خلیفه تشکیل داده "صوری و نمایشی" است و امثال این مراکز حقوقی صوری در کشورهای مستبد عربی برای گمراه کردن افکار عمومی و وارونه جلوه دادن واقعیت ها وجود دارند ولی این مراکز با توجه به فناوری های جدید جهان هیچ تأثیری در افکار عمومی ملت ها ندارند.
Foad-26-13:40
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها