نگرانی صهیونیستها از آغاز انتفاضه سوم

نگرانی صهیونیستها از آغاز انتفاضه سوم
چهارشنبه 9 اسفند 1391 - 14:19

تظاهرات مردم فلسطین در بیت المقدس، صهیونیستها را به شدت درباره آغاز انتفاضه سوم نگران کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، تظاهرات اعتراض آمیز مردم بیت المقدس در حمایت از اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده اند، به اوج خود رسید.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات "اسماعیل هنیه" نخست وزیر دولت فلسطین در غزه را پخش کرد.
هنیه گفت: "اسرای ما با خطر واقعی مواجه هستند. نجات آنان یک مسؤولیت فلسطینی عربی و اسلامی است".
گزارشگر کانال 10 با اشاره به درگیری تظاهرکنندگان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی، ادامه داد: "اوج این درگیریها در شهر الخلیل بود که تظاهرکنندگان خشمگین در این شهر به سوی نیروهای اسرائیلی سنگ پرتاب کردند .. شهرهای قلندیا و بیتونیا نیز شاهد درگیری تظاهرکنندگان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی بود".
وی افزود: "فلسطینی ها در بیت المقدس پس از نماز جمعه در مسجد الاقصی تظاهرات گسترده ای برگزار کردند؛ این تظاهرات نیز به صحنه درگیری های شدید میان فلسطینیها و نیروهای امنیتی تبدیل شد".
گزارشگر کانال 10 خاطرنشان کرد: "نیروهای اسرائیلی با استفاده از گاز اشک آور و بمبهای ضد شورش وارد محوطه مسجد الاقصی شدند و تظاهر کنندگان فلسطینی را متفرق کرد".
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات "حنان عشراوی" از مسئولان سازمان آزادی بخش فلسطین را در این خصوص پخش کرد.
وی گفت: در صورتی که اتفاق ناگواری برای اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده اند رخ دهد، اسرائیل با موج مهار نشدنی خشم مردم فلسطین روبرو می شود.
گزارشگر کانال 10 اظهار داشت: "تظاهرات و فعالیتهای ضد اسرائیلی بطور سازمان یافته در مناطق مختلف کرانه باختری در حال گسترش است".
این گزارشگر هشدار داد: "در صورت گسترش دامنه تحولات در کرانه باختری، انتفاضه سوم آغاز می شود".
 

پربیننده ترین خبرها