ضرر رژيم‌هاي مستبد عربي برای فلسطين

ضرر رژيم‌هاي مستبد عربي برای فلسطين
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 12:38

بيروت (العالم)- رئيس اتحاديه دموكراتيك جوانان فلسطيني، با اشاره به بی توجهی حکام مستبد عربی به مسأله فلسطین تاكيد كرد، رهايي از این رژيم ها به نفع فلسطین است.

"يوسف احمد" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: جوانان مسلمان به حمايت از ملت فلسطين توجه دارند و مي توانند در برابر چالش هايي كه ملت فلسطين با آن مواجه اند نقش زيادي ايفا كنند.
وي افزود: جوانان عرب و مسلمان كه عليه رژيم هاي مستبد انقلاب كردند،همواره تاكيد مي كنند كه مسئله فلسطين بايد در همه كشورهاي عربي و اسلامي مطرح شود و پرچم فلسطين به اهتزاز در آيد.
يوسف احمد خاطرنشان کرد: طي سال هاي اخير بسياري از رژيم هاي عربي مسئله فلسطين را به فراموشي سپردند و اكنون زمان آن فرا رسيده است كه مسئله فلسطين بار ديگر جايگاه خود را به دست آورد.
رئيس اتحاديه دموكراتيك جوانان فلسطيني گفت: ملت فلسطين امروز بيش از هر زمان ديگري نياز دارد كه به سرزمين فلسطين توجه شود، اين در حالي است كه اين مسئله امروز با خطرهاي شديدي مانند شهرك سازي، ساخت ديوار حائل و سختي هاي زياد مواجه است.
وي تأکید کرد: برای به نتیجه رسیدن انقلاب و تحركات ضد استبدادی مردم در کشورهای عربي، این انقلابها باید در جهت حمايت از مسئله فلسطين پيش رود.
AM - 19 - 18:27

پربیننده ترین خبرها