الزهــّار: همۀ روزهای فلسطینیان، روز زمین است

الزهــّار: همۀ روزهای فلسطینیان، روز زمین است
شنبه 10 فروردين 1392 - 22:53

يكي از رهبران برجسته جنبش حماس تاكيد كرد: با توجه به اين كه امروزه تمام فلسطين در معرض تجاوز رژيم اشغالگر صهيونيستي قرار دارد، مردم فلسطين هر روز را روز زمين مي دانند.

" محمود الزهار " روز شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: تجاوزاتي كه رژيم صهيونيستي از زمان شكل گيري اين رژيم تاكنون در حق مردم فلسطين روا داشته است، از تجاوزات اين رژيم در روز زمين بسيار سهمگين تر است و به همين سبب مي توان گفت براي مردم فلسطين هر روز، روز زمين است.

وي افزود: روز زمين براي مردم فلسطين روزي ويژه است، زيرا در آن روز اتفاقاتي سهمگين در زندگي فلسطيني ها شكل گرفت و شماري از فلسطيني ها به شهادت رسيدند.

الزهار تاكيد كرد: مقاومت در برابر اشغالگر صهيونيست فقط از طريق تظاهرات نيست، بلكه از طريق مبارزه مسلحانه نيز صورت مي گيرد و به عنوان مثال در سال 2005، مقاومت مسلحانه در غزه، توانست رژيم اشغالگر را براند و ثابت كند كه مقاومت غيرمسلحانه در برابر رژيم اشغالگر صهيونيست فاقد كارايي است.

" محمود الزهار " در پايان خاطر نشان كرد: محال است كه مردم فلسطين، ايده "وطن جايگزين" را بپذيرند. اين احساس، در فطرت و نهاد انسان نهاده شده است و به يك نسل، يك حزب يا يك رهبر مربوط نمي شود به همين دليل است كه نمي توان در قبال آن سازش كرد زيرا اين مساله، اصلي سازش ناپذير است.

30-18:45
26

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها