توقف کامل حرکت قطارها در مصر

توقف کامل حرکت قطارها در مصر
دوشنبه 19 فروردين 1392 - 22:23

با پيوستن شمار دیگری از لوکوموتیو رانان مصري به جمع اعتصاب كنندگان از كار كه از ديروز اعتصاب خود را آغاز كرده بودند، حركت قطارها در مصر به طور كامل متوقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، بلندگوی ایستگاه مرکزی قطار در میدان رامسس در مرکز قاهره، عصر امروز (دوشنبه) از توقف کامل حرکت قطارهایی که عازم استان های مختلف مصر بودند، خبر داد و از مسافران خواست که بلیط هایشان را پس دهند و پول خود را پس گیرند.

یکی از مسافران حاضر در ایستگاه قطار گفت: به دنبال اعلام این تصمیم، موجی از نگرانی در میان مسافران ایجاد شد و مسافران تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند و طی آن بر ضد مسئولان راه آهن و مقامات کشور شعار سر دادند.

وی افزود مسافران اتوبوس ها با بهره برداری از این وضعیت، کرایه انتقال مسافران به استان های مصر را افزایش دادند و علت این اقدام خود را افزایش قیمت گازوئیل و مجبور شدن آنان به خرید سوخت از بازار آزاد اعلام کردند.

اغلب رانندگان قطارها از صبح یکشنبه (دیروز) اعتصاب گسترده را آغاز کرده اند و خواستار افزایش حقوق خود هستند.
این اعتصاب ها درحالی صورت می گیرد که وزارت حمل و نقل مصر اعلام کرده بود که در نشستی با حضور حاتم عبداللطیف وزیر حمل و نقل و نمایندگانی از راننده ها، مشکلات رانندگان را بررسی کرده و با افزایش جزئی حقوق آنان موافقت کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها