سیاستمدار لبنانی عنوان کرد؛

محور غربی-عربی، عامل اصلی کشتار مردم سوریه

محور غربی-عربی، عامل اصلی کشتار مردم سوریه
دوشنبه 2 ارديبهشت 1392 - 22:35

بیروت، العالم - سیاستمدار لبنانی با تاکید بر این که دولت ترکیه نقش مهمی در بحران سوریه دارد، گفت: محور غربی - عربی ارتجاعی نقش اساسی در بحران سوریه و کشتار مردم این کشور دارد.

"محمد قاسم" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، با اشاره به این که 23 کشور با فرماندهی آمریکا و حمایت کشورهای غربی-عربی در جنگ سوریه شرکت دارند، افزود: هدف از جنگ سوریه کاستن  فشارها علیه رژیم صهیونیستی و ایجاد فضایی تازه به منظور تحمیل یک "سایکس پیکو"ی دیگر و ترسیم مجدد نقشه منطقه می باشد.

 

وی با تاکید بر لزوم پایداری ملت، نظام و ارتش سوریه در برابر توطئه دشمنان، تصریح کرد: جنگ تحمیلی به سوریه به منظور برافروختن آتش فتنه طایفه ای، مذهبی و نژادی است، از این رو رهبران سوریه باید حساب شده و با عقلانیتی بیشتر با آن برخورد نمایند تا مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

 

عضو کمیته پیگیری احزاب و نیروهای ملی لبنان در ادامه با اشاره به دیدار اخیر یک گروه لبنانی با بشار اسد رییس جمهور سوریه، گفت: دیدار این گروه لبنانی با اسد جهت اطلاع از واقعیت رویدادهای سوریه و تاکید بر حمایت از ملت سوریه و رهبران آن در برابر این جنگ جهانی علیه سوریه بود.  
شخصیت لبنانی افزود: بشار اسد در این دیدار ضمن تاکید بر ریشه کن کردن تروریسم حاضر در سوریه، دیدگاهی روشن و فراگیر نسبت به اوضاع اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و استراتژیک این کشور ارائه کرد.  
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها