برگزاری سومین جشنواره الاقصی در تونس

برگزاری سومین جشنواره الاقصی در تونس
جمعه 11 مرداد 1392 - 23:21

تونس (العالم) - به مناسبت روز جهانی قدس، ائتلاف ملی مبارزه با عادی سازی روابط با صهیونیست ها در تونس سومین جشنواره اقصی را با حضور گروه های گسترده مردمی، شخصیت ها و برخی سران مقاومت برگزار کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم، در این جشنواره که به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد، کودکان تونسی در سخنانی سرشار از صداقت و ایمان در مقابله با رژیم صهیونیستی، خود را نسلی معرفی کردند که رژیم غاصب صهیونیست را شکست خواهند داد.
شرکت کنندگان در مراسم افتتاح این جشنواره در حمایت از فلسطین و قدس شعار سر دادند.
"صلاح الدین المصری" رئیس جمعیت گذشت تونس در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم گفت: به ملت خود می گوییم مساله فلسطین مساله اصلی و اول است و اختلافات شدید سیاسی و تحصن در برابر شورای موسسان(تونس) در مرحله دوم قرار دارد.
وی تاکید کرد: عاقلانه نیست دراوج اختلافات خود، فلسطین را فراموش کنیم و نباید رژیم صهیونیستی را به عنوان دشمن استراتژیک شادمان کنیم .

"حسن حدرج"عضو دفتر سیاسی حزب الله لبنان نیز که در این جشنواره حضور داشت، به خبرنگار العالم گفت: مردم تونس مساله قدس و فلسطین را به خوبی درک می کنند و کشورهای عربی و اسلامی در سراسر جهان نیز باید این مساله را درک کنند.
"احمد الکهلاوی"رئیس هیات ملی حمایت از مقاومت نیز گفت: در چنین شرایطی دشمنان ما تلاش می کنند تا به مقاومت ضربه بزنند و اخیرا شاهد اقدام اروپائی ها برای هدف قرار دادن مقاومت بودیم اما در پایان ناکام مانده و نتوانستند کاری از پیش ببرند، گروههای مقاومت طی سالیان گذشته نشان داده چگونه صهیونیستها را از جنوب لبنان و نوار غزه  اخراج کرد.

8/2- tok

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها