فیلم جنایتی هولناک در جاده بین المللی نزدیک سوریه

دوشنبه 4 شهريور 1392 - 09:20

اخیرا ویدیویی در اینترنت از جنایت تکفیری های وابسته به القاعده در غرب عراق نزدیک مرز سوریه منتشر شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تروریستهای وابسته به گروه "دولت اسلامی عراق و شام" از قتل 3 راننده کامیون در اتوبان شهر "الرمادی" که تا امتداد مرزهای سوریه کشیده شده، فیلم برداری و آن را در اینترنت منتشر کردند.
در این جنایت هولناک، تروریستها 3 راننده کامیون سوری را فقط به دلیل علوی بودن به قتل می رسانند.

پس از پیاده کردن این 3 راننده کامیون، یکی از تروریستها از آنها می پرسد که آیا شیعه هستند یا سنی؛ آنها که متوجه موضوع شده اند از ترس جان خود می گویند سنی هستند ولی هنگامی که با سماجت تروریست عضو القاعده و سئوالهای دینی او مواجه می شوند می گویند که کاری به این مسائل نداشته و فقط در تلاش هستند تا لقمه نانی برای خانواده خود ببرند.

این عضو القاعده سپس از آنها می پرسد که نماز صبح چند رکعت است؛ در پاسخ این 3 راننده که به نظر می آید می خواهند به این تروریست عضو القاعده بفهمانند که اهمیتی به اختلافات مذهبی مورد نظر تکفیری ها نمی دهند، جوابهای پراکنده و نادرستی می دهند.

این تروریست به دوستان خود می گوید که اینها "نصیری" (علوی) هستند. سپس آنها را به شانه خاکی جاده کشانده و از پشت آنها را به رگبار می بندد.

درحالیکه هیچ دلیلی نمی تواند این جنایت هولناک تروریست های عضو القاعده را توجیه کند؛ یکی از آنها فریاد می زند که اینها کافر هستند و باید کشته شوند. این تروریستها در ادامه با قرائت آیاتی از قرآن تلاش می کنند تا این اقدام تروریستی خود را توجیه کنند.
یکی از تروریستها پس از قتل این سه راننده می گوید: نوری مالکی (نخست وزیر عراق) و هوادارانش و کسانی که مدعی هستند  جاده های بین المللی بغداد، دمشق و امان را امن کرده اند، ببینند .. این هم امنیت.

در اینجا مشخص می شود که هدف اصلی این تروریستها که از سوی برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از نظر فکری و مادی تغذیه می شوند،  ناامن جلوه دادن جاده های عراق است.

کشتار مردم بی گناه عراق در حملات تروریستی به مسأله ای روزمره تبدیل شده است؛ و تروریستهای تکفیری برای فتنه انگیزی و ایجاد درگیری های مذهبی نه تنها شیعیان بلکه حتی اهل سنت را نیز در حملات تروریستی می کشند، و مساجد و مدارس و بازارها و خانه های اقشار مختلف مردم عراق را هدف قرار می دهند.

 

برای دریافت فیلم، روی آیکن دانلود با کلید راست ماوس کلیک کنید، سپس گزینه save link as  را انتخاب کنید.

پربیننده ترین خبرها