فرزند جمال عبدالناصر:

كاش در اتحاديه عرب را گِل بگيريم

كاش در اتحاديه عرب را گِل بگيريم
سه شنبه 12 شهريور 1392 - 10:49

فرزند جمال عبدالناصر رئيس جمهوري فقيد مصر با انتقاد از وضعيت كنوني اتحاديه عرب گفت كه اي كاش در اين اتحاديه را گل مي گرفتيم و یا آن را به دامپزشکی تبدیل می کردیم!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالكريم جمال عبدالناصر در مطلبي در صفحه خود در شبكه اجتماعي تويتر در اينترنت سخنان نبيل العربي دبيركل اتحاديه عرب در خصوص حمله به سوريه را محكوم كرد و گفت: باور نمي كردم روزي را ببنيم كه اين اتحاديه به دشمن اعراب تبديل شود و با حمله به سوريه موافقت كند درحالي كه مجلس عوام انگليس به عنوان شريك نخستين آمريكا با مشاركت در اين عمليات مشكوك مخالفت كند.
وي افزود: اي كاش روزي بيايد كه در اين اتحاديه را كه از آن استفاده ابزاري براي قانوني جلوه دادن دخالت هاي نظامي ناتو براي حمله و قتل ملت هاي عرب مي شود، قفل كنيم چرا كه نمونه هاي آن را در زمينه عراق و ليبي تكرار شد.
فرزند جمال عبدالناصر گفت: كسي مثل نبيل العربي در سن 80 سالگي اگر موضع گيري كرده و استعفا كند برايش بهتر است، اما نمي دانم كه مردم چه حساب و كسابي مي كنند. به خدا قسم اگر اتحاديه عرب منحل و ساختمان آن به آپارتمان يا هتل يا بيمارستان يا حتي دامپزشكي تبديل شود، قطعاً مفيدتر خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها