دختران سوری در چنگ ثروتمندان سعودی + ویدیو

دوشنبه 8 مهر 1392 - 11:23

یک شبکه آلمانی گزارشی را از نحوه برخورد ثروتمندان سعودی ها با آوارگان سوری و به ویژه زنان و دخترانی که برای در امان ماندن از جنگ به اردن پناه برده اند، منتشر کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این خبرنگار آلمانی در این گزارش با دختران نوجوانی روبرو می شود که برای کمک به وضعیت معیشتی خانواده تنگدست خود، در مقابل دریافت پول به ازدواج با ثروتمندان سعودی تن می دهند.

این خبرنگار آلمانی گزارش داد: ما اينجا در خانه "ام ماجد" هستيم كه به عنوان دلال ازدواج و فروشنده دختران سوري فعالیت مي كند. در اينجا سه دختر سوري را مي بينيم كه منتظرند تا با همسران سعودي شان آشنا شوند. ام ماجد به آنها مي آموزد كه چگونه بايد رفتار كنند.
وی به این دختران می گوید: "يك مرد سعودي 70 ساله دارم كه مي خواهد با يك دختر كوچك حداكثر 13 ساله ازدواج كند، كدام يك از شما مي خواهيد با او آشنا شويد؟"
يكي از دختران مي گويد: "من."
"ليلا" 14 ساله است، دختر كوچك خجالتی كه با مادر و 5 خواهرش از سوريه به اردن فرار كرده است و مادرش امروز او را وادار مي كند ازدواج كند.
وی می گوید: من از او نمي ترسم اما نگرانم زيرا اولين بار است كه من به خاطر مادر و خواهرانم زندگي ام را قرباني مي كنم.
شيوخ سعودي به اين دختران آواره به عنوان كالا مي نگرند و با 2000 يورو با دختر كوچك ازدواج مي كنند ...  سپس آنها را طلاق مي دهند.
دلال ازدواج در اينجا پناهگاه دختران را مي يابد، بسياري از خانواده ها همه چيز را از دست داده اند اما دخترانشان همچنان نزد آنها هستند. 
غزل يكي از اين دختران است كه برخلاف تمايل خود مجبور به ازدواج شده است يا بهتر مي توان گفت به يك سعودي كه شراب مي نوشيد، فروخته شده است او اين دختر را به مدت دو ماه كتك زده و به او تجاوز كرده سپس غزل 16 ساله را به فساد كشانده است.
وی به خبرنگار آلمانی گفت: من از خودم متنفرم من خسته ام و در زندگي ام هيچ مردي را نمي خواهم. دوست ندارم بلايي كه سر من آمده است سر هيچ دختري بيايد.
این خبرنگار آلمانی تأکید کرد: اما به نظر مي رسد راه حلي براي اين مصيبت در آينده نزديك وجود ندارد تقاضا براي آنها زياد است اين وضعيت خانواده هاي سوري است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها