رژیم صهیونیستی با پلوتونیوم عرفات را ترور کرد؛

عاملان ترور عرفات باید دردادگاه جنایی محاکمه شوند

عاملان ترور عرفات باید دردادگاه جنایی محاکمه شوند
جمعه 17 آبان 1392 - 22:40

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تاکید کرد: گزارش های پزشکی روسی و سوئیسی درباره علت مرگ یاسر عرفات، رئیس راحل تشکیلات خودگردان فلسطین ثابت می کند که وی با ماده پولوتونیوم مسموم شده است و فن آوری چنین ماده ای فقط در اختیار رژیم صهیونیستی است.

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تاکید کرد: گزارش های پزشکی روسی و سوییسی درباره علت مرگ یاسر عرفات، رییس راحل تشکیلات خودگردان فلسطین ثابت می کند که وی با ماده پلوتونیوم مسموم شده است و فن آوری چنین ماده ای فقط در اختیار رژیم صهیونیستی است.
"رمزی رباح" روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: کمیته های پزشکی در دو مرکز روسی و سوییسی قاطعانه تاکید کرده اند که یاسر عرفات بر اثر مسمومیت کشته شده است و این نشان دهنده ارتکاب جنایتی تروریستی در بالاترین سطوح مسوولان فلسطینی و ترور رهبر فقید فلسطین است.
وی خودداری فرانسه از ارایه گزارش خود به تشکیلات خودگردان را شک برانگیز توصیف کرد و گفت: مهم ترین علت این شک و تردیدها آن است که یاسر عرفات، مراحل آخر درمان مسمومیت را در بیمارستان های فرانسوی گذراند و آنها پیکر عرفات را کالبد شکافی نکردند و حتی از نمونه گیری از بافت ها و مایعات داخلی به منظور آزمایش های دقیق پزشکی و علمی خودداری کردند.
رباح خاطر نشان کرد: کمیته های بین المللی روسی و سوییسی اطلاعاتی را اعلام کرده اند که با استناد به آن به طور قاطعانه می توان گفت که عرفات به سبب مسمومیت با ماده پلونیوم کشته شده است و تنها طرفی که این ماده را تولید می کند، رژیم صهیونیستی است که از کشته شدن عرفات سود می برد، زیرا مدت ها وی را تحت محاصره قرار داده بود و تلاش های متعددی برای ترور او انجام داده بود.
وی تاکید کرد: اسناد اقدام جنایت آمیز رژیم صهیونیستی علیه رهبر فقید فلسطین باید در اسرع وقت، در اختیار دادگاه جنایی بین المللی قرار گیرد.
عضو دفتر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اقدام شتابزده کابینه رژیم صهیونیستی را در خصوص اعلام این که عرفات به سبب بیماری و کهولت سن از دنیا رفته است، اشتباهی بزرگ توصیف کرد و گفت: گزارش ها ثابت می کند که وی توسط ماده ای سمی و به صورت عمدی کشته شده است و به این ترتیب، رژیم صهیونیستی سعی داشت، پیشاپیش از بار مسوولیت قتل عرفات، شانه خالی کند، اما گزارش های پزشکی دست داشتن رژیم صهیونیستی را ثابت کرد.
وی افزود: مسوولان صهیونیست، بر همه چیزهایی که در اختیار عرفات قرار داده می شد، اعم از غذا و دارو کاملا نظارت می کردند و این وسایل را به دقت مورد آزمایش امنیتی قرار می دادند از این رو مواد سمی، قطعا از طریق دارو و امثال آن به خورد عرفات داده شده است و نخستین مسوول این جنایت، رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رباح در ادامه افزود: آمریکا نیز در ترور سیاسی عرفات شریک بوده است، نباید فراموش کنیم که آمریکا اعلام کرده بود که باید به دنبال رهبری جدید بود تا با او همکاری کرد و این، اظهارات معروف جورج بوش بود. گویی آنها می خواستند، پیش از ترور فیزیکی، او را از نظر سیاسی ترور کنند، فکر می کنم رژیم صهیونیستی نیز با استفاده از همین چراغ سبز آمریکایی ها اقدام به ترور فیزیکی عرفات کرد.
وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نمی تواند جنایتی در این حد و سطح را بدون اطلاع سازمان های امنیتی آمریکا مرتکب شود و بدون شک آمریکا از این جنایت اطلاع داشته است.

08 - 14:52
26
 

پربیننده ترین خبرها