ناخشنودی صهیونیست‌ها از جاسوسی واشنگتن

ناخشنودی صهیونیست‌ها از جاسوسی واشنگتن
يکشنبه 1 دی 1392 - 22:54

دو تن از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی با ابراز ناخرسندی از شنود آمریکا علیه شهرک نشینان صهیونیست، از سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" خواستند به عملیات جاسوسی و شنود ضد اسرائیلی خود پایان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، دو تن از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی از سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" خواستند به عملیات جاسوسی و شنود ضد مقامات اسرائیلی پایان داده شود.

به نوشته "روسیا الیوم"، درپی فاش شدن عملیات شنود و جاسوسی آمریکا ضد هم پیمان راهبردی خود در منطقه یعنی اسرائیل که ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در اسنادش آن را فاش کرد، مقامات اسرائیلی خواستار پایان فوری این اقدامات شدند.

"اسرائیل کاتس" وزیر راه و ترابری رژیم صهیونیستی در این باره گفت: من از کابینه رژیم صهیونیستی خواسته ام با اعمال فشار بر آمریکا واشنگتن را از ادامه عملیات جاسوسی و شنود ضد تل آویو متوقف سازند.
"اروی آرائیل" وزیر سازندگی ومسکن کابینه رژیم صهیونیستی هم در این باره گفت: ما انتظار داریم دولت آمریکا نسبت به این اقداماتش اظهار تاسف و معذرت خواهی کند.

تاکنون دفتر نخست وزیری اسرائیل درباره رسوایی جاسوسی آمریکا از تل آویو واکنشی از خود نشان نداده است، اما خبرهای درز یافته از اسناد رسوایی آژانس امنیت ملی امریکا که ادوارد اسنودن آن را فاش کرده مشخص شد، آمریکا با کمک انگلیس، مکالمات و پیام های الکترونیکی دفتر نخست وزیری اسرائیل و وزارت جنگ این رژیم را مورد جاسوسی قرار داده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها