آخرین پناهگاه تکفیری‌ها به دست حوثی‌ها افتاد

آخرین پناهگاه تکفیری‌ها به دست حوثی‌ها افتاد
شنبه 7 دی 1392 - 15:26

صعده (العالم) ـ خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: نیروهای حوثی انصار الله، منطقه "دارالحدیث" آخرین پناهگاه گروههای تکفیری در بخش کتاف به موازات مرزهای عربستان سعودی در شمال یمن را تحت کنترل خود در آوردند.

خبرنگار شبکه العالم تأکید کرد، پیشروی به سمت منطقه حوث آخرین پناهگاه گروههای شیخ الاحمر در استان صعده همچنان ادامه دارد.
گفتنی است تظاهرات گسترده ای در این استان  برگزار شد و یمنی ها بر ادامه جنگ با  گروههای تکفیری مورد حمایت کشورهای منطقه تاکید کردند.
سقوط منطقه دار الحدیث پناهگاه تکفیریها در بخش کتاف در موازات مرز با عربستان، بزرگترین جبهه نبرد و بیرون راندن همه گروه های الاحمر از "وادی خیوان" و پیشروی نیروهای حوثی در منطقه حوث از دیگر پناهگاه های احمر، بیانگر قدرت نظامی روبه رشد این جنبش است.
یکی از شهروندان یمنی به خبرنگار العالم گفت: عربستان برای اطاعت از آمریکا با انصار الله می جنگد.
همزمان با پیشروی میدانی حوثیها ، هواداران آنها در استان صعده، از ادامه جنگ با تکفیریها حمایت کردند.
یکی از شهروندان در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: تکفیریها در قالب طرح آمریکا برای نا امن کردن منطقه و رواج جنگ و اختلافات میان مسلمانان تلاش می کنند و هیچ اصولی ندارند که برای آن مبارزه کنند به همین دلیل در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند .
یمنی های ساکن صعده در این تظاهرات با تاکید بر اینکه اقدمات گروههای تکفیری مورد تایید و حمایت گروههای نفوذی در منطقه است، افزودند: آنان ، همانگونه که در جنگهای سابق ضد اهالی منطقه ناکام  ماندند هم اکنون نیز با شکست روبرو شده اند.
"عبدالوهاب المهدی" یکی از رهبران جنبش انصارالله گفت: فعالیتهای عناصر تکفیری تحت رهبری افراد بانفوذ و تاجران جنگها و افراد معتاد، با انگیزه هدف قرار دادن گرایشهای انقلابی و اگاهی و هوشیاری جوانان یمن صورت می گیرد.
مهدی افزود: ما بر مخالفت خود با ادامه حکومت ناکام کنونی یمن که از حاکمیت کشور دفاع نمی کند ،تاکید داریم.
MKH-27-23-05

پربیننده ترین خبرها