روز خونین در عراق همزمان با اعیاد میلاد پیامبر (ص)

کشته شدن هفت نفر در جریان حمله به زندانی در بغداد

کشته شدن هفت نفر در جریان حمله به زندانی در بغداد
يکشنبه 29 دی 1392 - 11:08

العالم - در جریان حمله به زندان الاحداث در منطقه توپچی در غرب بغداد، پنج شهروند و دو فرد مسلح کشته شدند و نیروهای امنیتی یکی از عوامل این حمله را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع پلیس عراق اعلام کرد شامگاه شنبه به دنبال حمله افراد مسلح به زندان الاحداث با هدف فراری دادن زندانیان، بر اثر درگیری نیروهای امنیتی با افراد مذکور پنج شهروند عادی و دو تن از افراد مسلح کشته شدند.

این منبع همچنین اعلام کرد: نیروهای امنیتی توانستند دو تن از این افراد را که درصدد حمله به زندان بودند دستگیر و یک نفر دیگر را دستگیر نمایند.

سایت عراقی سومریه نیوز نوشت: شامگاه شنبه چند خودروی بمبگذاری شده در مناطق مختلف بغداد منفجر شد و افراد مسلح با حمله به زندان الاحداث در منطقه توپچی بغداد، شماری از زندانیان را فراری دادند. اما پس از اندکی نیروهای امنیتی توانستند آنها را بار دیگر بازداشت نمایند. علاوه بر این نیروهای امنیتی عراقی مانع حمله تروریست ها به بازار منصور در غرب بغداد شدند که در جریان این عملیات، 61 نفر کشته و زخمی شدند. علاوه بر این، بر اثر حمله افراد مسلح، یک نیروی ارتش عراق در منزلش در منطقه الدوره در جنوب بغداد کشته شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها