رژيم صهيونيستي:ابزار مقابله با تحريم را داریم

رژيم صهيونيستي:ابزار مقابله با تحريم را داریم
پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 - 16:39

العالم - "یووآل اشتاینیتز" وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد این رژیم ابزارهایی در اختیار دارد که با استفاده از آنها می تواند آسیب های ناشی از هرگونه تحریم اقتصادی را علیه این رژیم محدود کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این سخنان اشتاینیتز در واکنش به هشدارهایی مطرح شد مبنی بر اینکه در صورت شکست گفتگوهای صلح با فلسطین که با میانجی گری آمریکا انجام می شود، اقتصاد این رژیم به دلیل تحریم آسیبهای شدیدی را متحمل خواهد شد.

کارشناسان خاطرنشان کردند که واکنش وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به این مساله نشان دهنده آن است که موضوع تحریمهای اقتصادی این رژیم هم اکنون به بحثی داغ در افکار عمومی تبدیل شده است.

خبرگزاری آسوشیتد پرس خاطرنشان کرد که "یائیر لاپید" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پیشتر در این خصوص گفته بود در صورتی که تل آویو نتواند موافقتنامه ای را با فلسطینی ها به امضا برساند، به شدت منزوی خواهد شد و بازارهای خود را در اروپا از دست خواهد داد.

اما اشتاینیتز، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت که اسراییل ابزارهای لازم را به منظور مقابله با تحریمها در اختیار دارد؛ اما در این باره توضیح بیشتری نداد.

اشتاینیتز در عین حال گفته است که  امضای یک موافقتنامه اشتباه با فلسطینی ها که امنیت اسراییل را در معرض خطر قرار  دهد، می تواند آسیبهای به مراتب بیشتری را به اقتصاد ما وارد کند.

پربیننده ترین خبرها