آمادگی چند دولت عربی برای به رسمیت شناختن "اسرائیل"

آمادگی چند دولت عربی برای به رسمیت شناختن
پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 - 17:42

عضو مجلس انقلابی جنبش فتح فاش کرد که برخی دولتهای عربی آمادگی خود را برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به عنوان یک "کشور یهودی اسرائیل" اعلام کرده‌اند.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "زیاد ابوعین" اظهار داشت: برخی دولتهای عربی تلاش می‌کنند که از فشارهای آمریکا رهایی یابند؛ آمریکایی‌ها در حال آزمودن مواضع برخی دولتهای عربی هستند. این دولتها به آمریکایی‌ها گفته‌اند که آماده هستند طرح "کشور یهودی" را در صورت موافقت فلسطینی‌ها (تشکیلات خودگردان) با آن، بپذیرند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از ابو عین نوشت: این دولتهای عربی به جای حمایت از مواضع فلسطینی ها به عنوان یک راهبرد، در حال فرار از مسئولیت‌هایشان و قرار دادن فشارها بر طرف فلسطینی هستند.
ابوعین تأکید کرد: ما از همه کشورهای عربی می‌خواهیم که کاملا از مواضع فلسطینی‌ها حمایت کنند و اجازه ندهند طرح کشور یهودی اجرایی شود، زیرا این امر مبارزه فلسطینی‌ها را از بین خواهد برد.
عضو شورای انقلابی جنبش فتح تأکید کرد که این جنبش طرح "کشور یهودی" را به عنوان بخشی از فرایند آمریکایی سازش بین تشکیلات خودگردان و صهیونیستها، نپذیرفته است.

پربیننده ترین خبرها