جلوگیری از پیوستن جوانان آلمانی به تروریستهای سوریه

جلوگیری از پیوستن جوانان آلمانی به تروریستهای سوریه
يکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:01

یک فعال آلمانی تیمی را از پدران برای حمایت از فرزندانشان در برابر تفکرات افراطی و تکفیری و مقابله با باندهای جذب و اعزام نیرو به سوریه تشکیل داده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "کاظم اردوغان" که در آلمان به فعالیت های  اجتماعی مشغول است، تلاش می کند به همراه دیگر پدران آلمانی با فعالیت باندهای تروریستی در این کشور که جوانان را با ادعای "جهاد" به سوریه اعزام می کند، مقابله کند.

سایت خبری المنار گزارش داد: این گروه چند هفته پیش موضوع پیوستن جوانان آلمانی به گروه های مسلح در سوریه را بررسی کرد؛ طبق اذعان مسوولان آلمانی ، 270 جوان آلمانی تا فوریه 2014 برای جنگیدن به سوریه رفته اند.
اردوغان که اهل ترکیه است، اعلام کرد: به خانواده های آلمانی در باره سفر فرزندانشان به سوریه باید هشدار داد. خانواده هایی هستند که فرزندانشان به سوریه رفته اند و آنها به علت احساس شرم و گناه از بازگو کردن واقعیت امتناع می کنند.
وی خاطرنشان کرد: خانواده ها باید به فرزندان خود اهمیت بدهند و به آنها احترام بگذارند تا فرزندان شان سر از گروه های افراطی درنیاورند . بدرفتاری با فرزندان در خانه باعث می شود که آنها در مدرسه با دیگران بدرفتاری کنند و بغض و کینه در آنان نهادینه شود .
یکی از اعضای گروه اردوغان نیز خاطرنشان کرد: مسئولان آلمانی باید امکانی فراهم کنند تا روانپزشکان بیشتری برای حفاظت کودکان از آسیب های اجتماعی به کار گرفته شوند.
این عضو گروه اردوغان گفت: دولت آلمان از جوانان به خوبی حمایت نمی کند .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها