نخستین تصاویر از موشک انداز اتوماتیک مقاومت

پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 - 19:18

"گردان های قدس"، شاخه نظامی جنبش "جهاد اسلامی" فلسطین، با انتشار ویدئویی از عملیات شلیک موشک به شهرک های صهیونیستی، اعلام کرد در عملیات موسوم به "شکستن سکوت" از موشک اندازهای زمینی استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "گردان های قدس" در چارچوب غافلگیری های پیاپی صهیونیست ها، با انتشار ویدئویی، موشک اندازهای زمینی جدیدش را که از آنها برای حمله موشکی اخیر به شهرک های صهیونیستی استفاده کرده است، به نمایش گذاشت.
به نوشته سایت رسمی "سرایا القدس" (گردان های قدس)، این موشک اندازها، موشک های 107 میلی متری هدایت شونده را شلیک کرده اند.
در این ویدئو، موشک انداز مذکور به طور اتوماتیک از زیر زمین خارج می شود و چند موشک به سوی مواضع صهیونیستها در اطراف غزه، شلیک می نماید.
این موشک انداز، اولین غافلگیری گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در چارچوب عملیات "شکستن سکوت" به شمار می آید که در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و نوار غزه و شهادت شش فلسطینی و همچنین نقض آتش بس از سوی صهیونیستها انجام می گیرد.
یادآوری می شود گردان های قدس شامگاه دیروز، حدود 130 موشک و خمپاره به سوی مواضع رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه شلیک کرد. 

پربیننده ترین خبرها