عراق: فلوجه هنوز در دست تروریستها است

عراق: فلوجه هنوز در دست تروریستها است
يکشنبه 17 فروردين 1393 - 13:16

وزارت دفاع عراق اعلام کر، تروریستها همچنان شهر فلوجه را در دست دارند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سرلشکر ستاد "محمد العسکری" سخنگوی وزارت دفاع عراق به شبکه "السومریه نیوز" گفت: اکثر مناطق و نواحی شهر "رمادی" تقریبا تحت کنترل است و اوضاع در استان "الانبار" نیز نیاز به تلاش و کار مداوم دارد.
وی افزود: عناصر تروریست همچنان فلوجه را در کنترل دارند و این منطقه تحت محاصره کامل است. عشایر و علمای دینی سرشناس و دولت محلی برای بیرون راندن و منزوی کردن این تروریست ها و دادن اطلاعات به منظور هدف قرار دادن آنها تلاش زیادی می کنند.
العسکری خاطرنشان کرد: یکسره کردن اوضاع فلوجه بستگی به دیدگاه دولت مرکزی و تصمیم مراجع بالا دارد، و نیروهای امنیتی و نظامی کاملا برای این کار آماده اند؛ اما ترجیح می دهند که بحران توسط خود اهالی منطقه حل و فصل شده و اوضاع یکسره شود.
استان الانبار به مرکزیت شهر رمادی از 21 دسامبر سال 2013 شاهد عملیات گسترده نظامی تا مرز اردن با شرکت یگان ها و بالگردهای نظامی است. در این عملیات برخی عشایر مسلح نیز در کنار نیروهای امنیتی درحال تعقیب عناصر گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) هستند. در این عملیات تاکنون دهها نفر از تروریستها به هلاکت رسیده و یا دستگیر شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها