تبادل اتهام درباره تخریب مذاکرات سازش

تبادل اتهام درباره تخریب مذاکرات سازش
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 14:35

پس از آنکه وزیر خارجه آمریکا رژیم صهیونیستی را عامل بن بست در مذاکرات سازش معرفی کرد، صهیونیستها اکنون در حال تبادل اتهام در خصوص عامل شکست این مذاکرات هستند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، "موآف فاردی" خبرنگار سیاسی کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "پیش از آنکه کسی جرأت کند به صورت علنی مذاکرات را پایان یافته اعلام کند، تبادل اتهامات در خصوص عاملان تخریب آن آغاز شد."
وی افزود: "یک مقام ارشد در دفتر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرده است، اتهامات جان کری به مسؤولان درخصوص تخریب مذاکرات، تنها به ضرر مذاکرات تمام می شد. وی در گفتگو با نیویورک تایمز تصریح کرده است که اظهارات کری در این باره باعث سرسختی موضعگیری فلسطینیها در بیان خواسته هایشان در روند مذاکرات می شود."
فاردی خاطرنشان کرد: "وی فلسطینیها را عامل تخریب مذاکرات سازش می داند زیرا در قبال هرپیشنهادی که به آنان ارائه شد واکنش نامناسبی نشان دادند."
این گزارشگر صهیونیست ادامه داد: "اسرائیل فلسطینیها را بخاطر مراجعه به سازمان ملل مجازات کرد، و نتانیاهو از وزرای خود خواست هرگونه همکاری با همتایان فلسطینی را متوقف کنند. اما این اقدام تاثیری بر رویدادهای جاری نداشت همکاری امنیتی با فلسطینیها ادامه دارد، و لیونی به گفتگوهای خود با عریقات ادامه می دهد."
فاردی اظهار داشت: "اقدام نتانیاهو جنبه تبلیغاتی دارد. وی می خواهد به اقدامات خودسرانه فلسطینیها در مراجعه به سازمان ملل واکنش نشان دهد."

 

پربیننده ترین خبرها