تنها کشوری که شهروندان آن سلب تابعیت می شوند

تنها کشوری که شهروندان آن سلب تابعیت می شوند
يکشنبه 18 خرداد 1393 - 14:34

دبیر کل جمعیت وفاق بحرین گفت: قوانین حاکم در بحرین مخالف با دوره معاصر و مخالف با عقل و منطق است و همین امر موجب شده تا دنیا به دمکراتیک نبودن نظام بحرین و حقانیت درخواست های مردم پی ببرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" تأکید کرد: وضع قوانین غیر منطقی در بحرین هرگز مردم را نمی ترساند و آنها را از مطالبه دموکراسی منصرف نمی کند. مردم همچنان به مطالبه حقوق مشروع خود تا استیفای آن ادامه خوهند داد.
وی افزود: هر کجای دنیا برویم از قوانینی که در بحرین صادر می شود تعجب و آن را مسخره می کنند. هنگامی که متوجه می شوند مجلس منتخب بحرین با افزایش صلاحیت هایش مخالف است و برای استیضاح وزرا موافقت دو سوم نماینگان را لازم می داند، به یکدیگر نگاه کرده و چنین رفتاری را سرزنش می کنند.

دبیر کل جمعیت وفاق بحرین خاطرنشان کرد، سیاسیون و حقوقدانانی که با آنها برخورد می کنیم، می گویند شما تنها کشوری هستید که تجمع مسالمت آمیز را در پایتخت ممنوع کرده است، شما تنها کشوری هستید که از ساکنان اصلی آن سلب تابعیت می شود و به بیگانگان تابعیت می دهند، بعد ازآفریقای جنوبی کشوری را نمی شناسیم که مانند کشور شما با تبعیض رفتار کند.
شیخ سلمان با انتقاد از وضع قوانین تحقیر آمیز در بحرین گفت: قرار است در آینده نزدیک قانونی وضع شود که به موجب آن هر کس بدون اجازه سفر کند، تابعیتش سلب می شود.
شایان ذکر است دبیر کل جمعیت وفاق همراه با هیاتی متشکل از مخالفان حکومت بحرین به اروپا سفر کرده است تا با طرفهای مسوول و سازمان های حقوقی دیدار کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها