تازه‌ترین دستاورد ارتش سوریه در جنگ علیه تروریسم

تازه‌ترین دستاورد ارتش سوریه در جنگ علیه تروریسم
يکشنبه 15 تير 1393 - 21:31

ارتش سوریه در تازه‌ترین عملیات خود ضمن بازپس‌گیری شهرک "کفرصغیر" در حومه حلب، با حمله به پایگاه‌های تروریست‌ها در نقاط مختلف این کشور، شمار قابل توجهی از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش خبرنگار العالم از سوریه، ارتش این کشور چندین پایگاه متعلق به تروریست های داعش را در شهر "الموحسن" در حومه "دیرالزور" هدف قرار داد و تعداد زیادی از تروریست های "جبهه النصره" که اکثرشان تابعیت های غیرسوری داشتند، با منهدم شدن پایگاهشان در غرب روستای "عطانشه" در حماه به هلاکت رسیدند.

در شرق ادلب و در محدوده کارخانه نخ ریسی، چندین محل تجمع تروریست ها هدف حملات ارتش سوریه قرار گرفت و تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند. در مناطق "انخل"، "داعل"، "سحم الجولان" و "نوی" در حومه درعا نیز محل تجمع تروریست ها آماج حملات ارتش قرار گرفت.

در ادامه درگیری میان گروه های مختلف تروریستی، داعش و گروه موسوم به "جیش الاسلام" در "مسرابا" در "غوطه شرقی" " ریف دمشق" با یکدیگر درگیر شدند. همچنین گزارش شده افراد مسلح ناشناس سرکرده یکی از گروه های تروریستی را در منطقه "الضمیر" در ریف دمشق به قتل رساندند.

ارتش سوریه همچنین چندین پایگاه متعلق به تروریست ها را در روستای "السکیک" در حومه جنوبی "ادلب" و نیز در "داعل"، "نوی"، "سحم الجولان" در حومه درعا هدف قرار داد.ارتش همچنین تروریست ها را در باغهای اطراف "دوما" در غوطه شرقی هدف قرار داد و نیز یک پایگاه فرماندهی آنها را در منطقه "عین التل" در حومه "حلب" منهدم کرد.

نظامیان ارتش سوریه علاوه بر حمله به محل تجمع داعش در "منطقه 47 " وابسته به ناحیه "الشدادی" در نزدیکی شهر "الحسکه"، توانستند شهرک "کفرصغیر" واقع در شمال شهرک صنعتی در حومه شمالی حلب را نیز تحت کنترل خود بگیرند.

پربیننده ترین خبرها