القاعده برای صهیونیستها منفعت دارد

القاعده برای صهیونیستها منفعت دارد
پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 - 14:25

العالم - رئیس سابق سرویس اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی، گروه تروریستی القاعده را برای حیات رژیم اشغالگر قدس بی خطر دانست .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، " عاموس یدلین " در گفتگو با کانال 10 این رژیم با اشاره به برخی عملکرد های القاعده در حمایت از منافع اسرائیل، اعتراف کرد گروه تروریستی القاعده برای رژیم اسرائیل خطری تشکیل نمی دهد.

یدلین رئیس سابق أمان در پاسخ به سؤال مجری کانال 10 رژیم صهیونیستی در خصوص آنکه اگر حماس از میان برود جانشین خطرناکتری خواهد داشت، تصریح کرد: نباید نگران فروپاشی حماس باشیم.بلکه باید با همه قوا با حماس رویارویی کنیم تا آن را از میان ببریم در این صورت برای مدت زمان طولاتی آرامش خواهیم داشت.

وی گفت: در صورتی که حماس سرنگون شود، عناصر القاعده موجود در نوار غزه جانشین آن می شود.عناصر القاعده حیفا و تل آویو را موشکباران نمی کنند.

وی افزود: در زمان حاضر عناصر القاعده در سوریه ، جولان ، عراق و افغانستان پراکنده شده اند و ده سال است که ما از هیولای القاعده خبرهای مختلفی می شنویم. آنها فعلا یا مشغول کشتن یکدیگر هستند و یا با حزب الله می جنگند.

وی بیان کرد : در صورت سست شدن قوای حماس در غزه و فعالیت القاعده بر بسط سیطره خود بر آن، غزه به سومالی دوم تبدیل می شود و گروههای مختلف مشغول کشتن یکدیگر می شوند.این سناریو مطلوب نیست اما از وضع کنونی بهتر است.

پربیننده ترین خبرها