شیخ عیسی قاسم: قدس، بزرگترین دغدغه مسلمانان است

شیخ عیسی قاسم: قدس، بزرگترین دغدغه مسلمانان است
جمعه 3 مرداد 1393 - 17:33

آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بارز بحرینی، روز جهانی قدس را دغدغه بزرگ جهان اسلام دانست و سکوت جهانی در برابر جنایات رژیم اشغالگر در غزه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "عیسی قاسم" روحانی سرشناس بحرینی در خطبه نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) در منطقه "الدراز" در حومه شهر منامه پایتخت این کشور گفت: احیای روز جهانی قدس، احیای مساله فلسطین، قدس و مسجد الاقصی در ضمیر امت مسلمان است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم همچنین از توطئه رژیم های عرب منطقه برای مقابله با گردامیداشت و زنده نگه داشتن این روز جهانی و سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها در غزه انتقاد کرد و روز جهانی قدس را عامل وحدت امت در برابر خطر رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.

این روحانی بارز بحرینی در بخش دیگری از سخنانش اهانت روزنامه "البلاد" بحرین به ساحت مقدس حضرت مهدی (عج) را محکوم کرد و گفت: "چنین حملاتی ابزاری برای مزدوران و حرام خواران شده تا جیبشان را از پول رژیم پر کنند."

شیخ عیسی قاسم با انتقاد از دولت بحرین به خاطر عذرخواهی نکردن و بی تفاوتی نسبت به اهانت این روزنامه، عذرخواهی روزنامه البلاد را دیر هنگام دانست و از دولت منامه خواست مانع از توهین به مذاهب شود.

وی بسته شدن "جمعیت عمل اسلامی" و "شورای علمای بحرین" به دستور دستگاه قضایی آل خلیفه را محکوم کرد و این اقدام را زمینه ساز تعطیلی جمعیت سیاسی اسلامی "الوفاق" دانست. 

 

پربیننده ترین خبرها