برهوم: دروازه جهنم را به روی اسرائیل باز می کنیم

برهوم: دروازه جهنم را به روی اسرائیل باز می کنیم
جمعه 31 مرداد 1393 - 10:29

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" با محکوم کردن ترور سه فرمانده نظامی این جنبش، به صهیونیست ها هشدار داد که مقاومت فلسطین دروازه های جهنم را به روی آنها خواهد گشود.

فوزی برهوم در گفت و گو با شبکه خبری العالم در واکنش به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به رفح و شهید و زخمی شدن دهها فلسطینی از جمله سه تن از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد: این جنایت اشغالگران در رفح، پلید و بزدلانه بود که بی پاسخ نخواهد ماند.

وی تاکید کرد: این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند و مقاومت دروازه های جهنم را به روی اشغالگران خواهد گشود.

فوزی برهوم گفت: اراده ما شکست ناپذیر است و در راه جهاد و مقاومت استوار خواهیم ماند و نبرد را از سطح جنگ و موشک ها به سطح دیگری منتقل خواهیم کرد که دشمن از آن آگاهی ندارد.

در همین حال،  "عصام یونس" مدیر مرکز حقوق بشر فلسطین در گفت و گو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: بدون شک در سایه سکوت مشکوک جامعه جهانی، امیدی به اقدامات آنان به نفع فلسطینیان نیست و این در حالی است که پیروزی باید از آن قربانیان باشد.

مدیر مرکز حقوق بشر فلسطین در انتقاد از موضع جامعه جهانی تاکید کرد: ما با توجه به قوانین بین المللی درباره حمایت از شهروندان سخن می گوییم و باید زمینه حمایت از آنها را فراهم کنیم؛ نه اینکه ریختن خون آنان را مباح بشماریم.
در چهل و ششمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تعداد شهدای فلسطینی به بیش از2 هزار و 83 نفر و زخمی ها نیز دستکم به 10 هزار و 500 نفر افزایش یافته است.

پربیننده ترین خبرها