فیلم: منزل خبرنگار العالم در غزه با خاک یکسان شد

سه شنبه 4 شهريور 1393 - 13:05

جنگنده‌های اف 16 رژیم صهیونیستی خانه پدری "مصطفی عبدالهادی" خبرنگار شبکه العالم را هدف قرار داده و آن را با خاک یکسان کردند.

به گزارش روز  سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم صهیونیستی در هشتمین هفتۀ از حملات جنایتکارانه به غزه، بمباران برج ها و آپارتمان‌ها و منازل را شدت بخشیده است. در یکی از این حملات، منزل پدری "مصطفی عبدالهادی" خبرنگار شبکه العالم در غزه با خاک یکسان شد، تا خبرنگار العالم، در میان خاکستر به جستجوی خاطرات کودکی و جوانی خود بپردازد.
مصطفی عبدالهادی گفت: به عنوان خبرنگار، همچنان به رسالتم که رساندن صدای مظلومان به گوش جامعه جهانی است، ادامه خواهم داد.
وی افزود: ملت فلسطین، ملتی مظلوم است که در معرض پاکسازی نژادی قرار گرفته است؛ من فرزند ِ همین ملتم بنابراین به رساندن صدای این ملت و دفاع از آن ادامه خواهم داد.
خبرنگار العالم تأکید کرد، رژیم صهیونیستی سعی می کند تا حمله به برج ها و ساختمان های مسکونی، مردم غزه را تحت فشار قرار دهد تا از حمایت از مقاومت فلسطین دست بکشند، اما این سیاست رژیم صهیونیستی نیز به شکست انجامید زیرا جان، بسیار ارزشمندتر از آجر است؛ و فلسطینی ها از جان خود، برای مقاومت گذشتند.
شمار شهدای فلسطینی در حملات 24 ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به غزه، به 14 تن رسید که 2 تن از آنان در حمله هوایی به مرکز غزه به شهادت رسیدند. در میان شهدای این حمله، یک زن و کودکش و سه تن از اعضای یک خانواده مشاهده می شوند. با شهادت این افراد، شمار شهدای فلسطینی از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تا امروز که پنجاهمین روز ِ تجاوز است، به 2137 تن رسید.
در این حمله همچنین 20 فلسطینی از جمله 4 امدادگر و خبرنگار زخمی شدند و مجمتعی ایتالیایی در یکی از ساختمان ها نیز نابود شد.
هیچ کس در غزه امنیت ندارد، نمازگزاران در مساجد، کودکانِ خفته در خانه ها، رهگذران و کسانی که بیرون از خانه ها در خیابان ها نشسته اند، همگی در معرض حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی هستند.

پربیننده ترین خبرها