جنایتی که با آتش بس در غزه آشکارتر شد + فیلم

جمعه 7 شهريور 1393 - 20:33

رژیم اسرائیل در جریان حملات خود علیه نوار غزه جنایت های بیشماری را مرتکب شد که حجم این جنایات درپی برقراری آتش بس در غزه روز به روز نمایان ترمی شود.

خبرنگار شبکه خبری العالم درغزه گزارش داد: با گذشت چند روز از زمان پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، حجم جنایات این رژیم هر روز آشکارتر می شود. به عنوان مثال خانواده "جوده" آخرین قربانی این تجاوزات بود به گونه ای که مادر و 4 کودک این خانواده در حمله موشکی هواپیمای بدون سرنشین ارتش رژیم اسرائیل جان خود را از دست دادند. 

مادر خانواده جوده به نام اُمّ ثائر همراه چهار فرزند خردسالش در حیاط خانه شان در منطقه جبالیا در شمال باریکه غزه نشسته بودند که یک هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی موشکی به سوی آنها شلیک کرد و همه آنها شهید شدند.

مادر بزرگ خانواده جوده امروز (جمعه) در مصاحبه با خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گفت: دو پسربچه به نام اسامه و محمد و دو دختربچه به نام رغد و تسنیم به همراه مادرشان منتظر بازگشت پدر بودند تا با هم ناهار بخورند ولی سرانجام آنها شهادت بود. رژیم اسرائیل حتی به کودکان هم رحم نمی کند. 

درهمین حال، یکی از خویشاوندان خانواده جوده نیز گفت: ما هرگز پرچم سفید را به نشانه تسلیم بالا نخواهیم آورد. ما در فلسطین چشم به جهان گشوده ایم و در همین سرزمین چشم از جهان فروخواهیم بست.

پدر خانواده جوده به نام "ثائر" نیز یک پای خود را از دست داده است و هم اکنون در بیمارستان الشفاء بستری است و پس از شهادت همسر و چهار فرزندش فقط با مادرش زندگی می کند.
08.29

 

پربیننده ترین خبرها