هجوم خانواده‌های نظامیان ربوده‌شده عراقی به پارلمان

هجوم خانواده‌های نظامیان ربوده‌شده عراقی به پارلمان
سه شنبه 11 شهريور 1393 - 17:28

گروهی از خانواده‌های نظامیان ربوده شده به دست داعش، با حمله به ساختمان پارلمان عراق در بغداد، خساراتی به ساختمان و اموال آن وارد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، بیش از یکصد تن از اعضای خانواده های نظامیان ربوده شده عراقی به دست گروه تروریستی داعش در ماه ژوئن، به ساختمان پارلمان عراق وارد شدند و به اموال ساختمان خسارت زدند.

به نوشته رویترز، خانواده های نظامیان عراقی که شبه نظامیان داعش در ماه ژوئن آنان را از پایگاه اسپایکر شهر تکریت در شمال بغداد ربوده بودند، قرار بود امروز در صحن پارلمان عراق حاضر شوند و مشکلات خود را درباره سرنوشت عزیزانشان با نمایندگان در میان بگذارند، ولی ناگهان با برپایی اعتراضات خشونت آمیز در بیرون از ساختمان پارلمان، به زور وارد این ساختمان شدند.

مهمترین خواسته معترضان، تعیین سرنوشت فرزندان خود و محل دفن پیکرهای آنان و مجازات مقصران و مسببان وقوع این حادثه است. شماری از مادران این قربانیان با در دست داشتن تصاویر فرزندان خود در محل حضور یافته بودند.

یکی از شاهدان در داخل ساختمان به این خبرگزاری گفت: معترضان به زور خود را به داخل ساختمان رساندند، ‌برخی از نگهبانان و مسئولان را با خشونت کنار زدند و شروع به تخریب اموال و تجهیزات داخل ساختمان کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها