پرچم صهیونیستها در کنار پرچم تروریستها در سوریه + عکس

پرچم صهیونیستها در کنار پرچم تروریستها در سوریه + عکس
پنج‌شنبه 13 شهريور 1393 - 16:42

رسانه های رژیم صهیونیستی از سیطره گروههای تروریستی در سوریه بر منطقه مرزی قنیطره استقبال کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، نبرد ارتش سوریه با گروه تروریستی موسوم به "جبهه النصره" در حومه قنیطره در فاصله چند متری اراضی اشغالی ادامه دارد. ارتش سوریه حملات توپخانه ای گسترده ای علیه مواضع گروههای مسلح آغاز کرده است.

کانال 10 رژیم صهیونیستی در گزارشی تأکید کرد که پرچم گروههای تروریستی در سوریه در فاصله چند متری پرچم این رژیم در نقطه تماس مرزی برافراشته شده است.
با شدت گرفتن درگیریها، نیروهای سازمان ملل مستقر در منطقه قرارگاههای خود را ترک کرده و به اراضی اشغالی گریختند. عناصر جبهه النصره نیز تجهیزات آنان را سرقت کردند.
"آلون بن دیوید" تحلیلگر مسائل راهبردی و نظامی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این رابطه گفت: "در حال حاضر هیچ خصومتی بین ما و جبهه النصره وجود ندارد. طی هفته گذشته یک روزنامه نگار آمریکایی که توسط آنها ربوده شده بود به ما تحویل داده شد و بسیاری از زخمیهای آنها در بیمارستان صفد اسرائیل درمان می شوند."
وی بار دیگر تأکید کرد: "میان ما و آنها هیچ گونه دشمنی وجود ندارد."
بن دیوید خاطرنشان کرد: "گروههایی که با ارتش سوریه در حال نبرد هستند از قانون خاورمیانه تبعیت می کنند. دشمن دشمن من، دوست من است. آنها اسرائیل را دشمن نمی دانند. آنها همه قوای خود را برای رویارویی با نیروهای اسد متمرکز کرده اند."
این کارشناس صهیونیست اظهار داشت: " نیروهای اسد همه توان خود را برای راندن مخالفان از قنیطره و بسط سیطره خود بر این منطقه بکار می بندند."
 

پربیننده ترین خبرها