داعش به امریکا: در عراق منتظر نیروهایتان هستیم! +ویدیو

چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:00

در حالی که امریکا برای تشکیل یک "ائتلاف" بین المللی برای مقابله با گروهک تروریستی داعش تلاش می‌کند، این گروهک با انتشار یک پیام ویدئویی جدید و هشدار در مورد اعزام نیروهای آمریکایی به عراق، اعلام کرد که عناصر این گروه «در انتظار نیروهای مذکور هستند».

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در حالی که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک نیروهای نظامی این کشور از احتمال اعزام نیروهای آمریکایی به عراق خبر داده اند، گروهک تروریستی "داعش" با انتشار یک پیام ویدئویی هشدار داده که عناصر این گروه در عراق، به انتظار نیروهای آمریکایی نشسته اند.

این ویدئوی 52 ثانیه ای که با عنوان "شعله های جنگ" روی اینترنت منتشر شده، پیکارجویان داعش را در حال انفجار چند دستگاه تانک نشان می دهد. ویدئوی یاد شده در ادامه کلیپی از اوباما را پخش می کند که می گوید نیروهای رزمی آمریکا به عراق بازنخواهند گشت. در پایان، متنی زیر ویدئو به نمایش گذاشته می شود که چنین مضمونی دارد: "جنگ، تازه آغاز شده است."

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره اعلام کرد: این پیام ویدئویی روز سه شنبه گذشته و در پاسخ به ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح امریکا ضبط شده است که در برابر کمیته نیروهای مسلح کنگره این کشور، پیشنهاد کرده بود در صورتی که استراتژی کنونی امریکا به نتیجه نرسد، نیروی زمینی به عراق ارسال شود. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها