آزادی جرف الصخر در عملیات عاشورا + فیلم

يکشنبه 4 آبان 1393 - 10:44

ارتش و نیروهای مردمی عراق با اجرای عملیات " عاشورا " وارد مرکز منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل شدند و با وجود درگیری های سنگین موفقیت های بزرگی به دست آوردند.

"حیدر یوسف" یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش عراق روز یکشنبه به خبرنگار العالم گفت: ارتش در مناطق جرف الصخر،  الفاضلیه و عبدویس و مناطقی دیگر پیشروی می کند، و درگیری ها همچنان ادامه دارد .
ده ها عضو گروه تروریستی داعش در منطقه جرف الصخر از پا در آمدند، و چند خودروی آنها کاملاً منهدم شد، و ارتش 4 روستا را نیز آزاد کرد و ده ها تروریست را تاکنون بازداشت کرده است . 
یکی دیگر از فرماندهان ارتش عراق خاطرنشان کرد: ما به عملیات خود تا ورود به  منطقه عامریه فلوجه که نزدیک جرف الصخر واقع است، ادامه خواهیم داد.
ستار حسین عضو ستاد فرماندهی ارتش عراق نیز در مصاحبه با العالم اعلام کرد: مناطق الفاضلیه، الفارسیه، الرویعیه و جرف الصخر از تروریست ها پاکسازی شده است، و ارتش هم اکنون به سوی منطقه عامریه فلوجه پیشروی می کند . 
"ابوزین العابدین" یکی از داوطلبان مبارزه با داعش نیز در مصاحبه با العالم تأکید کرد: ما به تلاش خود تا بیرون کردن داعش از خاک عراق ادامه خواهیم داد و همه مناطق تحت تصرف تروریست ها را آزاد خواهیم کرد .
شمال بابل یکی از مناطق اصلی تجمع و فعالیت داعش است . 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها