درجا زدن دولت بحرین طی 43 سال

درجا زدن دولت بحرین طی 43 سال
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 10:35

احزاب و جمعيت هاي مخالف بحريني با اشاره به تكروي و رويكرد استبدادي رژيم آل خليفه تاكيد كردند كه دولت بحرين با همان مكانيزم اعمال شده در 43 سال اخير تعيين شد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، احزاب و جمعيت هاي مخالف بحرینی در نشست هفتگي خود برای بررسی تحولات سياسي این کشور، تاكيد كردند: بي شك انتخابات اخير پارلمان و شوراي شهر را رژيم به تنهايي برگزار كرد و نتايج آن روشن بود و نشان داد كه تنها يك طيف و ديدگاه واحد در مجلس نمايندگان و شوراهاي شهر وجود خواهد داشت زيرا احزاب و جمعيت هاي مخالف و اكثريت جامعه سياسي مردمي آن را تحريم كردند چرا كه بر موضع ثابت خود درخصوص لزوم حل بحران سياسي قانوني در كشور از نزديك به چهار سال پيش تاكنون پافشاري مي كنند.
احزاب و جمعيت هاي مخالف افزودند: اين انتخابات براي تحكيم بحران و تعميم استبداد و قانوني كردن آن برگزار شد و تعيين دولت با همان مكانيزمي صورت گرفت كه رژيم از 43 سال پيش در دستور كار خود قرار داده و آن را بر مردم تحميل كرده است به گونه اي كه نماينده خواست و اراده مردمي نيست. اين دولت نماينده مردم نبوده و در سطح چالش هاي سياسي و اقتصادي و اجتماعي كشور نيست.
اين احزاب و جمعيت هاي مخالف تاكيد كردند: تنها كار رژيم همان جابجا كردن مسؤولان در پست ها و مناصب در سايه قبضه قدرت و طرد ديگران از چند دهه پيش است و اين امر درباره وقوع بحران هاي معيشتي براي شهروندان و افزايش گسترش فساد اداري و مالي و تداوم فرسايش نظام اداري در كشور هشدار مي دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها