انهدام تونل تروریست‌ها در داریا+ فیلم

چهارشنبه 26 آذر 1393 - 09:39

ارتش سوریه با افزایش دامنه عملیات در دو منطقه غوطه شرقی و غربی در ریف دمشق، خطوط کمک و امدادرسانی آنها را در منطقه داریا منهدم کرد.

خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از سوریه گزارش داد؛ ارتش سوریه به عملیات خود علیه عناصر مسلح در اطراف شهر دمشق پایتخت این کشور ادامه داد، و در حمله ای غافلگیر کننده در اطراف شهر زملکا، خطوط دفاعی عناصر مسلح و استحکامات آنها را منهدم کرد.

همزمان نیز درگیری های شدیدی با عناصر مسلح در محورهای المولات – المناشر – عارفه و اطراف کارگاه کراش در منطقه جوبر روی داد.
واحدهای توپخانه ارتش سوریه نیز مقرهای فرماندهی عناصر مسلح در پشت ورزشگاه البلدی درشهرک عین ترما را گلوله باران کردند که به هلاکت عبدالله شیخ الدین از عناصر مسلح سودانی و دیگران منجر شد.
"ترکی حسن" کارشناس نظامی سوری، به خبرنگار العالم گفت: تروریست ها می خواستند یک حلقه آتش در اطراف دمشق از منطقه خان الشیخ تا عدرا ایجاد کنند؛ که ارتش سوریه به این امر پی برد و نقشه آنها را نقش بر آب کرد.
در منطقه غوطه غربی دمشق، عناصر مسلح گروه موسوم به ارتش آزاد به شدت در تلاش برای گشودن راه نفوذی به سمت شهر دمشق از منطقه ریف غربی آنها به منظور کنترل بر تپه های راهبردی از جمله تپه الکابوسیه و جبل المصنع هستند به گونه ای که درگیری ها هم اکنون بین ارتش شوریه و عناصر مسلح درناحیه شهرک الدیر خبیه در جریان است و همزمان نیز ارتش با تحرکات عناصر مسلح در شهرک کناکر برخورد می کند.
"ترکی حسن" اظهار داشت: خط آتش روی مقرهای فرماندهی ویژه این گروههای تروریستی مسلح و محورهای تحرکات آها متمرکز شده است و همچنین استفاده از تاکتیک تونل های معکوس مشاهده شده است به گونه ای که وقتی تونل های عناصر مسلح کشف می شود، نیروهای ارتش اقدام به حفر تونل تا نزدیکی این تونل می کنند و از این طریق، تونل یاد شده که تروریست ها در داخل آن حضور دارند، منفجر می شود.
نبردهای در منطقه داریا نیز ادامه دارد به گونه ای که ارتش سوریه یک تونل عناصر مسلح برای نقل و انتقال وجابجایی سلاح در ناحیه شمالی این منطقه را کشف و آن را همراه با عناصر تروریستی داخل آن منهدم کرد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها