افزایش نگرانی اسرائیلی ها از حمله حزب الله

افزایش نگرانی اسرائیلی ها از حمله حزب الله
پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 - 14:56

العالم - نگرانی صهیونیستها از پاسخ حزب الله به جنایت قنیطره خواب را از چشمان آنان زدود و آنان انتظار حمله را در هر لحظه و هرمکانی دارند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، سرتیپ احتیاط "أیال بن رؤوفین" معاون سابق فرمانده منطقه شمالی در این باره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: گنبد آهنین تنها می تواند شمار محدودی از موشکهایی که اسرائیل را هدف قرار می دهد رهگیری کند.
وی با ادعای اینکه ارتش اسرائیل خود را برای هرگونه شرایطی آماده می کند، یادآور شد : من قصد ترساندن مردم اسرائیل را ندارم ولی باید از این امر برحذر بود. توانمندیهای حزب الله را نباید نادیده گرفتو باید خود را برای رویارویی با آن آماده کنیم.

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در گزارشی از شهرکهای صهیونیستی در جولان ، بیان کرد : شهرک نشینان صهیونیست در جولان خود را برای وضعیت فوق العاده آماده می کنند. برخی از پناهگاهها در منطقه جولان در اختیار شهروندان قرار گرفت و کشاورزان و افرادی که در نزدیک دیوار مرزی فعالیت دارند اخطار دریافت کردند که به دیوار مرزی نزدیک نشوند. درهمین حال بسیاری از ساکنان با شهرداری کریات شمونه واقع در جولان تماس گرفتند و ابراز نگرانی کردند.

شهردار کریات شمونه به گزارشگر اسرائیلی گفت: من شب را با آسودگی خاطر سپری نکردم.بسیار نگران و مضطرب بودم و منتظر بودم هر لحظه با من تماس بگریند و مرا از وضعیت فوق العاده مطلع کنند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات "بنی گانتس" رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را در این زمینه پخش کرد که در آن گفت: ممکن است در هر لحظه و در هر مکانی ، در جنوب یا شمال و یا در مرکز اسرائیل با چالش روبرو شویم. ما همه تحولات را دنبال می کنیم و برای رویارویی با هر چالشی از آمادگی لازم برخوردارهستیم.

"رونی دانیئل" تحلیلگر مسائل سیاسی در این باره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله برای انتقام جویی شتاب زدگی نمی کند، ولی در زمان و مکان مناسب به اقدام اسرائیل پاسخ می دهد.

پربیننده ترین خبرها