نگرانی صهیونیستها از پاسخ حزب الله

نگرانی صهیونیستها از پاسخ حزب الله
شنبه 4 بهمن 1393 - 08:12

نگرانی صهیونیستها از پاسخ حزب الله به جنایت قنیطره روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری العالم، سرتیپ "أیال بن رؤوفین" معاون سابق فرمانده منطقه شمالی در این باره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "گنبد آهنین تنها می تواند شمار محدودی از موشکهایی که اسرائیل را هدف قرار می دهد رهگیری کند، و توانمندیهای حزب الله را نباید نادیده گرفت."
وی افزود: "ارتش اسرائیل خود را برای هرگونه شرایطی آماده می کند. من قصد ترساندن مردم را ندارم ولی باید از این امر برحذر بود. توانمندیهای حزب الله را نباید نادیده گرفت. و باید خود را برای رویارویی با آن آماده کنیم."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال گزارشی از شهرکهای صهیونیست نشین در جولان اشغالی پخش کرد.
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "شهرکنشینان در جولان خود را برای وضعیت فوق العاده آماده می کنند. برخی از پناهگاهها در منطقه جولان در اختیار شهروندان قرار گرفت. کشاورزان و افرادی که نزدیک دیوار مرزی فعالیت دارند اخطار دریافت کردند که به دیوار مرزی نزدیک نشوند. بسیاری از ساکنان با شهرداری کریات شمونه واقع در جولان تماس گرفتند و ابراز نگرانی کردند."
شهردار رژیم صهیونیستی در "کریات شمونه" گفت: "من شب را با آسودگی خاطر سپری نکردم. بسیار نگران و مضطرب بودم و منتظر بودم هر لحظه با من تماس بگریند و مرا از وضعیت فوق العاده مطلع کنند."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات "بنی گانتس" رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را در این راستا پخش کرد.
بنی گانتس اظهار داشت: "ممکن است در هر لحظه و در هر مکانی در جنوب یا شمال و یا در مرکز با چالش روبرو شویم. ما همه تحولات را دنبال می کنیم و برای رویارویی با هر چالشی از آمادگی لازم برخورداریم."
"رونی دانیئل" تحلیلگر مسائل سیاسی در این باره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "حزب الله برای انتقام گرفتن شتاب نمی کند، و ولی در زمان و مکان مناسب پاسخ می دهد."

 

پربیننده ترین خبرها