خیابانهای بحرین در تسخیر انقلابیون

خیابانهای بحرین در تسخیر انقلابیون
پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 - 14:50

العالم - انقلابیون بحرینی امروز (پنجشنبه) درچارچوب اجرای مراسم و برنامه های چهارمین سالگرد انقلاب مردمی در این کشور فروشگاهها و جاده منتهی به شهر منامه و خیابانهای مرکزی این شهر را بستند و با برگزاری تظاهرات بر حضور خود در صحنه تا تحقق خواسته های مشروع مردمی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مزدوران رژیم آل خلیفه به طور گسترده در سطح مناطق مختلف بحرین مستقر هستند اما انقلابیون بحرینی امروز با به چالش کشیدن آنها، اکثر خیابانهای منطقه ستره را به کنترل خود درآوردند.

براساس اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی هم اکنون تردد وسایل نقلیه در جاده البدیع منتهی به شهر منامه به طور کامل متوقف شده است.

در اولین مرحله از برنامه های گرامیداشت انقلاب، مردم حضوری گسترده در میادین دارند و درپی آغاز اعتصاب سراسری مخالفان، مدارس بسته شده است و فروشگاهها نیز از چهارشنبه شب بسته است.

فعالان بحرینی گفتند که خیابان الحکومه در قلب شهر منامه به طور کامل توسط انقلابیون بسته شده است.

منطقه الصناعیه در جزیره ستره نیز شاهد حضور تظاهرکنندگان است.

کمیته های حمایت مردمی نیز خیابانها را برای جلوگیری از یورش مزدوران آل خلیفه به کنترل بیشتر خود در می آورند و خیابانهای فرعی در کنترل گسترده انقلابیون است و خود را برای کنترل بر خیابانهای اصلی آماده می کنند.

انقلابیون با حضور در صحنه تاکید می کنند: ما اینجا باقی می مانیم و از سرزمین ارزشمند خود دفاع می کنیم و هرگونه خفت و خواری را نمی پذیریم.

خبرها از بحرین همچنین حاکی است که انقلابیون در جای جای جزیره المحرق حضور گسترده ای دارند و آنها بر حضور خود برای تاکید بر عزیت و آزادی و کرامت خویش تاکید می کنند.

منطقه الجفیر و محله الفندقی نیز تحت کنترل انقلابیون است که بر حق خود در تعیین سرنوشت خویش تاکید می کنند.

پربیننده ترین خبرها