بحران اقتصادی دراسراییل تلفات داد

بحران اقتصادی دراسراییل تلفات داد
شنبه 2 اسفند 1393 - 17:16

یک صهیونیست به دنبال از دست دادن شغل خود در پی بحران اقتصادی در رژیم صهیونیستی، به سکته قلبی دچار و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "شالوم بیدانی" یکی از کارکنان کارخانه مواد شیمیایی که پس از 27 سال شغل خود را از دست داد، به عارضه سکتی قلبی دچار و در بیمارستان بستری شد.
شالوم به گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد، وارد منزل شدم پسرم را بسیار ناراحت دیدم و نامه ای تحویلم داد و گفت این حکم اخراج شماست.
گزاشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: به دنبال اخراج شالوم، دوستان وی با برپایی چادر اعلام اعتصاب کردند به طوری که چادر اعتصاب کنندگان به محل رفت و آمد سیاستمداران مخالف بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، تبدیل شده است.
"شیلی یحیموویچ" کارشناسی صهیونیست به گزارشگر کانال 10 تلویزیون این رژیم گفت: تفاوت درآمد ماهیانه کارکنان معمولی با حقوق مدیرکل کارخانه شیمیایی اسراییل باور نکردنی است.
این در حالی است که در اقدامی بی رحمانه کارکنان خود را اخراج می کنند.
گزارشگر صهیونیست گفت: کارگران کارخانه مواد شیمیایی اسراییل، به جبهه مبارزه با اخراج کارگران اسراییلی ملحق شدند.
وی افزود: در دوره تکیه زدن نفتالی بنت، بر کرسی وزارت دارایی اسراییل، سه کارخانه در جنوب اسراییل تعطیل شد.طی ماه اکتبر گذشته 180 نفر از کارکنان یکی از کارخانه های نساجی اسراییل شغل خود را از دست دادند و پس از آن 46 نفر از کارکنان کارخانه تکستل در سدیروت و 50 نفر از کارکنان کارخانه فلاکس ترونیک در اوفاکم شغل خود را از دست دادند و به جرگه بیکاران پیوستند.در مجموع 276 هزار نفر طی دو سال گذشته شغل خود را از دست داده اند.

پربیننده ترین خبرها