تصاویر اختصاصی از عملیات پاکسازی کرکوک

دوشنبه 31 فروردين 1394 - 11:03

ارتش و نیروهای مردمی عراق مناطق عزیریه، عطشانه، مره و غیده را در جنوب استان کرکوک آزاد کرده و در حال آماده شدن برای حمله نهایی و آزادسازی کامل استان کرکوک از دست داعش هستند.

"جودت العساف" خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه از کرکوک گزارش داد، ارتش عراق که بیش از یک ماه پیش شهر البشیر، مرکز استان کرکوک، را از 3 جهت در محاصره قرار داده، هم اکنون سومین مرحله از عملیات آزادسازی این شهر را آغاز کرده است. گروه تروریستی داعش از بیش از 9 ماه پیش شهر البشیر را تصرف کرده است.  
ارتش با در دست گرفتن کنترل ارتفاعات الاحمدیه، نزدیک شهر البشیر مانع انتقال اسلحه و نفوذ تروریست ها به این شهر شده است.  
"ابورضا النجار" یکی از فرماندهان نیروهای مردمی عراق، یکشنبه شب در مصاحبه با گزارشگر شبکه خبری العالم در عراق گفت: سومین مرحله عملیات آزادسازی مناطق جنوبی استان کرکوک به خصوص شهر   البشیر با مشارکت نیروهای مردمی، ترکمن و پیشمرگه آغاز شده است.
"ابومصطفی الامامی" یکی دیگر از فرماندهان، گفت: این آخرین مرحله از عملیات آزادسازی مناطق جنوبی کرکوک خواهد بود و ما هم اکنون شهر البشیر را از سه جهت شمالی، شرقی و غربی محاصره کرده ایم.
ارتش سلاح های سبک و نیمه سنگین خود را در اطراف شهر البشیر مستقر کرده است و مجهز به موشک نیز می باشند و آخرین گزارش ها حاکی از کشته شدن تعدادی از سرکردگان داعش در این شهر است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها